سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تاييد 50 درصد از متقاضيان براي نظارت بر طرح‌هاي كشاورزي

رييس نظام مهندسي كشاورزي و منابع‌طبيعي خوزستان گفت: مهندسان ناظر عضو نظام مهندسي براي نظارت بر طرح‌هاي دامپروري و شيلاتي معرفي مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،فتح‌اله ابوعلي در گفت‌وگو باخبرنگاران، عنوان‌كرد: نظام مهندسي اعضاي خود را به عنوان مهندس ناظر به افرادي كه در عرصه طرح‌هاي دامي و شيلاتي اقدام به فعاليت دارند معرفي مي‌كند تا از فرايند اجراي اين طرح‌ها بازديد كنند.

وي افزود: هر واحد احداث شده در طول دوران ساخت و ساز چهار بار از سوي ناظران مورد بازديد قرار مي‌گيرد و گزارش‌ روند اجرايي طرح‌ها متناسب با پيشرفت كار را ارائه مي‌دهند.

رييس سازمان نظام مهندسي كشاورزي خوزستان بيان‌كرد: اين ناظران در بازديد آخر براي واحدهايي كه تكميل شده است گواهي پايان كار صادر مي‌كنند؛ زيرا صدور پروانه‌هاي بهره‌برداري اين واحدها وابسته به گواهي پايان‌كاري است كه مهندسين ناظر صادر مي‌كنند.

ابوعلي تصريح‌كرد: تاكنون 106 نفر از اعضاي نظام مهندسي جهت نظارت بر واحدهاي دامي و شيلاتي ثبت‌نام كرده‌اند كه از اين ميزان بيش از 50 درصد متقاضيان واجد شرايط بوده و براي نظارت تاييد شده‌اند. كارشناسان متقاضي بايد فارغ‌التحصيل رشته‌هاي شيلات و دامي باشند.

وي اظهاركرد: كارشناسان انتخاب شده در كلاس آموزشي شركت كرده و آموزش‌هاي لازم را فرا مي‌گيرند؛ نظارت بر واحدهاي در حال تاسيس از آ‌بان‌ماه آغاز مي‌شود./س
برچسب ها: نظارت ، طرح ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.