سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم جهت حضور پرشور در تجمع حماسی فدائیان پیامبر اعظم (ص)

اساتید، پزشکان، دانشجویان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم آمادگی خود را جهت حضور پرشور در تجمع حماسی فدائیان پیامبر اعظم(ص) اعلام کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از آحاد مردم شریف و متدین قم در اعتراض و اعلام انزجار از اهانت وقیحانه ایادی استکبار پلید و صهیونیسم خون آشام به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، اساتید، پزشکان، دانشجویان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز ضمن اعلام آمادگی جهت حضور گسترده و پرشور در این تجمع عظیم از مردم همیشه در صحنه نیز خواستند با حضور و مشت های گره کرده و سردادن شعار لبیک یا رسول ا... خواب مزدوران استکبار جهانی را آشفته کنند و با پیامبر مهر و مهربانی و فرهنگ ناب اسلامی میثاقی دوباره ببندد و به دنیا نشان دهند تا زمانی که نفس در سینه و خون در رگهایشان جاری است اجازه نخواهند داد ذره ای جسارت و اهانت به ساحت نورانی ومقدس ائمه معصومین علیهم اسلام صورت گیرد و در همه حال آماده دفاع از ارزشها و مقدسات اسلامی هستند.
در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تجمع حماسی فدائیان پیامبر اعظم(ص) روز چهارشنبه 19/7/91 ساعت 10 صبح در میدان آستانه مقدسه برگزار می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.