سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهاري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

آمريكا و غرب نمي‌توانند در مقابل يك صدا بودن جهان اسلام ايستادگي كنند

يك كارشناس سياست خارجي گفت: آمريكا و غرب نمي توانند در مقابل يك صدا بودن جهان اسلام ايستادگي كنند و باید دست از حمایت غده سرطانی منطقه بردارند.

محمد بهاري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات اخیر رژيم اشغالگر قدس به مسجد الاقصي، گفت: اينگونه اقدامات وحشیانه بارها ازسوی این رژیم غاصب سرزده و این رژیم جعلی همواره سعی داشته در تمام زمینه‌ها نفوذ کند و از طریق اهانت به مقدسات احساسات فلسطینیان را جریحه دار کند.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی اين اقدامات شنيع را در سايه آزادي بيان و برقرای صلح مشروعیت می‌بخشند واین در حالی است که اهانت و حمله به مقدسات ادیان جرم محسوب شده و باید از سوی مجامع بین‌المللی حقوق بشری پیگیری و محکوم شود.

بهاری تصريح كرد:  جهان اسلام  باید به طور جدی در برابر این اقدامات وحشیانه واکنش نشان داده تا این رژیم جعلی بار دیگر به خود جرأت اهانت به مقدسات مسلمانان را ندهد چرا که رژيم جعلي صهيونيستي در مقابل اتحاد مسلمانان ضعيف و آسيب پذير بوده و توانایی ایستادگی نخواهد داشت.

وي با بيان اينكه حامی اصلی رژيم اشغالگر قدس براي چنين دست درازي‌هايي آمريكا است، ادامه داد: آمريكا و غرب نمي توانند در مقابل يك صدا بودن جهان اسلام ايستادگي كنند و باید دست از حمایت این غده سرطانی بردارند.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: جهان اسلام بايد وحدتي بيش از پيش را دنبال کند چرا كه تمامي اهداف آزادی خواه مسلمانان در بستر وحدت نتيجه بخش خواهد بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.