سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

مردم ایرانشهر با برگزاری راهپیمایی اهانت به ساحت پیامبر اسلام را محكوم كردند

اقشار مختلف مردم شیعه و سنی ایرانشهر با شركت در راهپیمایی امروز اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را به شدت محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم ایرانشهر با سر دادن شعارهای 'مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل' و 'مسلمان بیدارباش از آمریكا بیزار باش' بار دیگر نفرت
و انزجار خودشان را از استكبار و صهیونیست اعلام كردند.
در این راهپیمایی جمعی از علمای شیعه و سنی، بازاریان، اصناف، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان، بسیجیان و دیگر اقشار مردم حضور داشتند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر با محكوم كردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: آمریكا و صهیونیست با هدف اسلام ستیزی و تضعیف اعتقادات مسلمانان اینگونه حركات زشت را انجام می دهند.
حجت الاسلام' عیسی بزمانی' افزود: سران استكبار و صهیونیست به دلیل وحشت از موج بیداری اسلامی و گرایش بسیاری از مردم غرب و آمریكا به دین مبین اسلام دست به هر اقدام غیر انسانی می زنند تا شاید از گسترش اسلام جلوگیری كنند.
وی بیان كرد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نیز توسط نوكران استكبار و صهیونیست در همین راستا انجام شده اما مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی پاسخ دندان شكنی به آنان خواهند داد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.