سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

نماینده فارس قهرمان اسنوکر بانوان ایران

ماندانا فرهادی از استان فارس با شکست 3 بر 2 ارمغان حسنی از استان اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس    مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان با رویارویی ماندانا فرهادی و رزا اختری و همچنین طاهره اسلامی و ارمغان حسنی برگزار شد که ماندانا فرهادی و ارمغان حسنی با شکست حریفان خود موفق به ورود به مرحله فینال شدند .
 
در نهایت ماندانا فرهادی از استان فارس موفق به شکست 3 بر 2 ارمغان حسنی از استان اصفهان شد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

طاهره اسلامی که مقام قهرمانی اولین دوره این مسابقات که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد را به خود اختصاص داده بود به همراه رزا اختری مشترکا به مقام سومی این دوره از مسابقات نایل آمدند.

گفتنی است بانوان سارا پارسا، مریم السادات معصومی،‌ سمیراسادات صنعتی، آتوسا بهمن یار، محبوبه زهری و سمیرا رنجبر قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

مریم اسدالهی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، نصرالله جعفری در مقام سرداور و فاطمه احمدی به عنوان سرپرست فنی نیز در این مسابقات حضور داشتند.

دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی فدراسیون در پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد./س

برچسب ها: فارس ، اسنوکر ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.