سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ نماینده مردم شیروان در مجلس :

تخصیص136 میلیارد تومان برای عمران شیروان

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: 136 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای شیروان در نظر گرفته شده است.

 

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، با بیان اینکه این اعتبارات ویژه سال 91 استافزود: 70 میلیارد تومان نیز از اعتبارات ملی برای این شهرستان تخصیص داده شده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تخصصیص اعتبارات استانی خاطر نشان کرد:در حوزه عمرانی و اقتصادی صنایع شهرستان نیاز به حمایت و چون گذشته توسعه نیافته اند دارند.

عضو مجمع نمانیدگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنایع قبلی این شهرستان از جمله الیاف وکارخانه قند دچار رکور شده اند که بدین منظور تلاشهایی صورت گرفته است تا کارخانه قند به تولید خود ادامه دهد و کارگران بی کار نشوند.

عزیزی با بیان اینکه قرزار شد 50 هزار تن شکر خام تهیه شود تا کارخانه قند 2 تا سه ماه تولید داشته باشد افزود: در دیدار با مسئولین زیربط قرار شد تا از استان گلستان نیز چغندر قند جهت ادامه فعالتی این کارخانه وارد به استان وارد شود.

وی کمبود نقدینگی و نبود اعتبار عامل اجرایی نشدن ظرفیت کامل تولید در سایر صنایع شهرستان عنوان کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه مردم به مسئولین شهرستان اعتماد دارند خاطر نشان کرد: مسئولین شهرستان شیروان با همدلی و همراهی بایکدیگر تلاش دارند کمبود ها و مشکلات این شهرستان را مرتفع کنند./س

برچسب ها: تخصیص ، اعتبارات ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.