سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

اعزام تيم گلبال مناطق نفت‌خيز به ليگ برتر كشور

رييس هيات ورزش‌هاي كم‌بينايان و نابينايان خوزستان از شركت تيم‌ گلبال مناطق نفت‌خيز جنوب در رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور خبرداد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان مهرداد شيرواني   اظهار‌كرد: اين مسابقات از سوم تا پنجم آبان‌ماه به ميزباني قم برگزار مي‌شود كه تيم مناطق نفت‌خيز جنوب به عنوان نماينده استان در آن شركت مي‌كند.

وي ادامه‌داد: تيم ما سال گذشته به مقام قهرماني اين رقابت‌ها دست يافت و امسال نيز براي دفاع از عنوان قهرماني پا به اين رقابت‌ها مي‌گذارد.

رييس هيات ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان خوزستان بيان‌كرد: تيم گلبال استان از حدود دو ماه پيش تمرينات خود را به صورت منظم و مستمر براي حضور در اين رقابت‌ها پيگيري كرده و اكنون در شرايط خوبي به سر مي‌برد.

وي اظهار‌كرد: 90 درصد بازيكنان تيم گلبال استان بومي هستند و با آمادگي كامل در اين فصل از رقابت‌ها حضور پيدا مي‌كنند.

شيرواني درخصوص اجراي طرح‌هاي جديد استعداديابي گلبال گفت: 27 مهرماه مربيان شهرستان‌ها را براي ارايه برنامه‌هاي جديدي كه در زمينه‌ي استعداديابي‌ داريم، دعوت مي‌كنيم و نكات لازم را به آن‌ها مي‌گوييم تا بتوانيم نيروهاي خوبي را در سطح استان براي رقابت‌هاي پارالمپيك آينده پرورش دهيم.

وي ادامه‌داد: تاكنون نيز اين اقدامات را انجام مي‌داديم ولي اكنون قصد داريم به صورت منسجم‌تر برنامه‌هاي خود را پيش ببريم./س

برچسب ها: اعزام ، تیم ، گلبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.