سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ نمانیده سنقر و کلیایی در مجلس؛

مجلس با جدیت به دنبال اصلاح وضع اقتصادی کشور است

نمانیده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت کنونی اقتصاد کشور، گفت:با ادامه این روندفشار زیادی به مردم و خصوصا اقشار ضعیف جامعه وارد می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر محمد ابراهیم محبی گفت :، بیشتر مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از سوء مدیریت هادانست و اظهار داشت: بحران های اقتصادی جهان و تحریم ها هم در این خصوص بی اثر نیستتند.

وی تاکید کرد: عدم نظارت کافی دولت و مراجع ذی صلاح و مدیریت نادرست اقتصادی بیشترین نقش را در نابسامانی نرخ ارز و پایین آمدن ارزش ریال دارد.

به گفته این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه فشار عمده این وضعیت به دوش مردم است و اکثرمردم برای تامین مایحتاج و تامین معیشت خود با مشکل مواجهند.

محبی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها در شرایط فعلی را غیر ممکن دانست و تصریح کرد: نمایندگان مجلس با اجرای فاز دوم این قانون در این شرایط مخالف هستند.

نماینده سنقرو کلیایی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی واحدهای صنعتی با مشکلات زیادی مواجهند و در صورت اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بسیاری از این واحدها تعطیل خواهند شد.

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس با جدیت پیگیر اصلاح وضعیت فعلی اقتصاد کشور هستند و در صورت عدم برنامه ریزی صحیح امکان به سوال کشیدن دولتمردان وجود دارد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، مجلس ، اصلاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.