سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

مژه ده ای دل که مسیحا نفسی می آید...

آواز خوش ترانه ای می آید/خوشحالی بی کرانه ای می آید/ با شور وشعف چلچله ها می خوانند/ سید علی خامنه ای می آید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، این روزها خراسان شمالی به یمن قدوم رهبری حال وهوای خاصی دارد تمام شهر آذین بندی شده و همه در تلاشند تا ارادت خود را به رهبر نشان دهند.

از کوچه و خیابان آواها ونواهای محلی و سرود های ملی به گوش می رسد ، تمام مسیر ورود گلکاری و چراغانی شده وهمچنین با نصب بنربا تصاویری از شهدا و لبیک یا خامنه ای آذین بندی شده همه کسبه ها و بازاریان با زدن پرچم و پوستر رهبری بر سر در مغازه ها و راننده ها نصب پرچم برآنتن اتومبیل خود و با نوشتن شعارهای مانند (صلی علی محمد نائب مهدی آمد، جانم فدای رهبر ، لبیک یا خامنه ای و...) بر روی خودروهایشان شور و شعف خاصی دارند طلا فروشان به جای زدن قیمت طلا عکس رهبر را جایگزین کرده اند عده ای از مرز نشینان هم در نظر دارند با پای پیاده به استقبال رهبر بیایند ،عده ای نیز با ارسال پیامک هم دیگر را به یک استقبال با شکوه دعوت می کنند،خلاصه اینکه همه از رخ داد این سفر قریب الوقوع خوشحالند و آن را مایه برکت و رحمت برای مردم استان می دانند.

برای اینکه ما نیز در این شور وشوق سهمی هرچند کوچک داشته باشیم به سطح شهر رفتیم تا با گفتگو با اقشار مختلف از حرف دل آنها آگاه شویم.

در مسیر ورود تا جایی که برای سخنرانی رهبر در نظر گرفته شده کارگران فضای سبز را دیدم که به گل کاری مشغول بودند،

گلباران قدوم رهبر؛

کارگر فضای سبز: به خاطر ورود رهبرگل می کاریم،انگار ورود رهبر به استان بهاراست ، وما این ورود با برکت را جشن می گیریم.

اگر رهبرراببینید؟ بهش میگم همیشه طرفدار ولایت خواهم بود.

از رهبر چه خواسته ای داری؟ هیچ خواسته ای ندارم ، فقط آرزوی سلامتی !

آرزوی سلامتی و طول عمر؛

فرزند جانباز:من انتظار داشتم بنیاد شهید وایثارگران امکان دیدار ما را با رهبر انقلاب فراهم می کرد تا بتوانیم حرف دل و ناگفته ها را با یک نگاه به آقا بگوییم.

یک جوان بجنوردی:رهبر با حضور در بین مردم و قومیت های مختلف شور و نشاط زیادی را برای پیر و جوان،زن و مرد به ارمغان می آورد.

آرزو می کنم سایه شان همیشه برسر همه مسلمین جهان باشد.

حضور رهبر در بین مردم:این نشون میده که رهبر مردم رو خیلی دوست داره و مردم و به خصوص جوانان از توجه ویژه ایشان خیلی خوشحال هستند.

آرزو دارم پرچم کشور را به دست آقا امام زمان بسپارند؛

دانشجوی بجنوردی:به جوانان اهمیت بدهند،به دانشگاها و محیط آن اهمیت بدهند.

چه آرزویی برای رهبرانقلاب دارید ؟ آرزو دارم پرچم کشور را به دست آقا امام زمان بسپارند.

کسبه بازار: آرزودارم همیشه سایه اش برسر ملت ایران باشد،من خیلی خوشحال هستم که این نعمت فسمت ما شد و رهبری به استان ما سفر می کنند.

رفتگر شهرداری:خیلی دوستش دارم،آرزوی سلامتی و طول عمر برایشان دارم و می خواهم با رهنمودهایشان ما را راهنمایی کنند.

خیلی دوستشان دارم؛

در ادامه گزارش سری به مدرسه شاهد آمنه بجنورد زدم همان طور که مدیر کل آموزش وپرورش گفته بود دانش آموزان از شور واشتیاق بیشتری نسبت به سایر مردم داشتند مدرسه را آذین بسته بودند وهمه خوشحال بودند از اینکه درنوجوانی با رهبر خود دیدار می کنند.

برگه هایی بین دانش اموزان توزیع شده بود واز آنها خواسته شده بود تا دل نوشته ای برای رهبرشان بنویسند .

دانش آموز دوم راهنمایی:چی می خوای برای رهبر بنویسی؟جواب نداد!پرسیدم از اینکه می خواهی حرف دلت را برای آقا بنویسی چه احساسی داری؟خیلی خوشحالم،خیلی دوستش دارم !خیلی...

مرز نشینان آماده اند تا با پای پیاده به استقبال رهبر بیایند؛

فرماندار بجنورد سفررهبری را مایه برکت و رحمت برای مردم استان دانست، گفت:مرکز استان و همه شهرستانهای استان آماده استقبال با شکوه از مقام عظمای ولایت می باشند.

سید محمد پاکمهر از برنامه ریزی مرزنشینان برای استقبال خبرداد و گفت: مرز نشینان آماده اند تا با پای پیاده به استقبال رهبر بیایند.

وی همچنین از مردم ولایت مدار استان خواست تا با یک استقبال با شکوه بار دیگر اقتدار کشور را به دشمنان ثابت کنند.

سفر رهبر فرزانه انقلاب منشاء خیر وبرکت است؛

امام جمعه بجنورد این سفر را مایه عزت و افتخارو همچنین منشائ رحمت وخیر وبرکت برای مردم دانست و از مردم فهیم استان خواست تا با حضور با بصیرت خود در استقبال از رهبر بار دیگر عزت و بزرگی انقلاب را به جهانیان ثابت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی بابیان اینکه سفر مقام عظمای ولایت از سوی رسانه های دنیا رصد خواهد شد، گفت: استقبال با شکوه و گسترده مردمی دشمنان اسلام را بیش از پیش مایوس خواهد کرد.

شنیده ها حاکی از این است که مردم این دیار از راه های دور ونزدیک خود را عصر سه شنبه به بجنورد می رسانند تا صبح چهار شنبه استقبال گسترده و با شکوهی از رهبری داشته باشند.

ناگفته نماند بانوان بسیج خراسان شمالی هم برای سلامتی رهبرشان آش نذری پخته و دربین مردم پخش کردند./س

 

برچسب ها: سفر ، رهبر ، برکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.