سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تسهیلات، بیمه، مالیات؛ بیشترین مشکلات بخش صنعت و معدن در اصفهان

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان با انتقاد از پرداخت نشدن بودجه های مربوط به کارگروه صیانت از تولید استان، گفت: بخشی از بودجه تخصیص داده شده که هنوز به دست صنعتگران نرسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سیدعبدالوهاب سهل آبادی درنشست اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان با واحدهای بزرگ صنعتی استان با اشاره به عکس العمل بعضی دولتمردان در برابر بخش خصوصی تصریح کرد: گاهی در جواب پیشنهادها و انتقادهای ما گفته می شود بخش خصوصی نباید در کار بخش های حاکمیتی دخالت کند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان با حمایت مردم به مجلس راه یافته اند؛ بنابراین امروز باید به کمک صنعتگرانی که در خدمت مردمند بیایند.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی جرعه هم در این جلسه تاکید کرد: بیشترین مشکلات تولید کننده امروز به دارایی، بیمه و بانک ها بر می گردد. عصارزادگان با بیان اینکه ریزش نیروها در حال افزایش است، اظهار کرد: با وجود این مسایل به نظر می رسد به راه حلی نیاز داریم که مانند داروی مسکن درد فعلی صنعت را کم کند.

مدیرعامل گروه صنعتی توسعه سپاهان نیز تصریح کرد: در کشورهای جهان صنعتگران از جایگاه ویژه ای برخوردارند که متاسفانه این جایگاه در کشور ما برای صنعتگر وجود ندارد.

فضیلی نژاد با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات این بخش، اضافه کرد: وقتی شرایط تولید نامناسب است چرا باید این میزان مالیات از تولیدکننده دریافت شود؟

مدیرعامل ایران نوبافت با بیان اینکه حل مشکلات صنعت نیازمند یک بازنگری ریشه ای در بسیاری از قوانین است گفت: طبق آمار بانک جهانی از شاخص تجارت در سال ۲۰۱۲، ایران رتبه ۱۴۴ را در میان ۱۸۳ کشور مورد بررسی به دست آورده است.

شاه کرمی اضافه کرد: این پژوهش که مرتبط باعوامل سرزندگی اقتصاد و همچنین آسانی فعالیت اقتصادی در بازار آزاد کشور است، لزوم بازنگری در بعضی قوانین کسب و کار کشور را نشان می دهد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.