سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نهمین کنگره بین المللی ام اس ایران؛

اعطای جوایز به سه گرنت به بهترین مقاله

براي اولين بار طی روزهای 11و 12 آبان سال جاری در نهمين كنگره"ام اس" ايران و به همت شركت سيناژن، سه گرنت به بهترين پروپوزال اعطا خواهد شد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن ام اس ايران؛ دکتر کرمانپور دبیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی ام اس ایران گفت:در این کنگره سعی شده از تمامی متخصصانی که به نوعی با بیماری ام اس در ارتباط هستند مانند متخصصان اطفال ،رادیولوژی، چشم، علوم پايه، تغذيه، روانشناسي، زنان، ژنتيك دعوت بعمل بياوريم.

حضور پرستاران در این کنگره به دلیل اینکه بخش اعظمی از مشکلات بیماران ام اسی بر دوش آنها می باشد نقطه قابل توجهی است.

کرمانپور افزود: 7تا 9نفر از پزشکان و صاحب نظران ام اس نیز خارج از ایران در این کنگره حضور خواهند داشت تا آخرین دستاوردها و تشخیص ها در بیماری ام اس را برای متخصصان گروههای مختلف شرکت کننده ارائه دهند.

دبیر اجرایی این کنگره یکی دیگر از مزیت های این کنگره را پذیرش و داوری آنلاین مقالات به صورت الکترونیک دانست و گفت:شرکت کنندگان در این کنگره می توانند با ارسال مقاله خود به دبیرخانه آنلاین سایت به آدرس http://mscongress.comمقالات خود را مشاهده و از نتایج بررسی ها وآخرین ویرایش مقالات اطلاع یابند.

کرمانپور در ادامه بیان داشت:همچنین براي اولين بار در نهمين كنگره ام اس ايران و به همت شركت سيناژن، سه گرنت به بهترين پروپوزال اعطا خواهد شد. علاقمندان مي توانند با ارسال طرح خود حداکثر تا اول مهرماه سال جاری در اين برنامه شركت نمايند. وپس از ارسال، طرح ها در كميته داوري ارزشيابي و نتايج در وب سايت كنگره اعلام خواهد شد.

به طرح هاي برگزيده، در روزهاي برگزاري كنگره نفر اول: مبلغ ٥٠٠٠٠٠٠٠( معادل پنج ميليون تومان)، نفر دوم: مبلغ ٣٠٠٠٠٠٠٠( معادل سه ميليون تومان)، نفر سوم: مبلغ ٢٠٠٠٠٠٠٠( معادل دو ميليون تومان) اعطا خواهد شد و شرکت کنندگان حتما طرح خود را از طريق آدرس پست الكترونيك كنگره به آدرس Info@mscongress.com ارسال و در بخش موضوع حتما ذکرکنند طرح مربوط به گرنت ٩١ است.

قابل ذکر است:نهمین کنگره بین المللی ام اس ایران 11 تا 12 آبان 91 در هتل المپیک ایران برگزار می شود ./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.