سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تجميع انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر تمايل به مشارکت را افزايش مي‌دهد

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: تجربيات کاري نشان داده است كه مردم تمايل دارند در صحنه سياسي كشور حضور داشته باشند که بحث تجميع انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر يکي از روش‌هاي مثبتي است که در پيشبرد اين هدف گام موثري بر مي‌دارد.

آيت الله علي اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات چمران مبني بر کمرنگ شدن انتخابات شوراها بدليل همزماني برگزاري با انتخابات رياست جمهوري، گفت: زماني که يک موضوع قانون باشد و به عنوان مقررات جاري کشور مطرح شود همه مردم و اقشار جامعه بايد در برابر قانون تسليم باشند و به آن احترام بگذارند.
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه افزود: از فوايد برگزاري همزمان انتخابات شوراها و رياست جمهوري مي‌توان به هزينه‌هاي اقتصادي کمتر و کاهش اتلاف زماني اشاره کرد.

وي در ادامه تصريح کرد: در مجموع موضوع تجميع انتخابات امري مطلوب و مثبت خواهد بود و همچنين فشارهاي موجود بر روي مردم و مسئولين را به حداقل خواهد رساند.

آيت الله اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: تجربيات کاري نشان داده است كه مردم تمايل دارند در صحنه سياسي كشور حضور داشته باشند که بحث تجميع انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر  يکي از روش‌هاي مثبتي است که در پيشبرد اين هدف گام موثري بر مي‌دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، شوراها ، چمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.