سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيكفر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همزماني دو انتخابات رياست جمهوري و شوراها كاهش هزينه‌ها را در همه ابعاد به دنبال دارد

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: همزماني دو انتخابات رياست جمهوري و شوراها كاهش هزينه‌ها را در همه ابعاد اقتصادي، زماني و رواني بدنبال خواهد داشت.

احمد نيكفر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات چمران مبني بر كمرنگ شدن انتخابات شوراها بدليل همزماني برگزاري اين انتخابات با انتخابات رياست جمهوري گفت: اين مباحث بطور جامع در مجلس شوراي اسلامي بحث شده و دولت، مجلس و نظام در رابطه با اين موضوع به نتايجي مثبت رسيده‌اند و همچنين برگزاري همزمان اين دو انتخابات قطعا هزينه‌هاي مالي و زماني را كاهش مي‌دهد.

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين تصريح كرد: بعلاوه تأثيرات مثبت در كاهش هزينه‌هاي زماني و اقتصادي، همزماني انتخابات شوراها و رياست جمهوري درصد مشاركت مردمي را افزايش داده و بر روي تمامي روابط تأثير مي‌گذارد؛ همچنين در رابطه با برگزاري هم زمان اين دو انتخابات بحث‌ها و تبادل نظرات كارشناسي در سطوح مختلفي شكل گرفته و به يك قانون تبديل شده است.

نيكفر در ادامه افزود: تحت تأثير قرار گرفتن هر يك از اين دو انتخابات از يكديگر موضوع مثبت و قابل قبولي خواهد بود، به اين علت كه افزايش درصد مشاركت مردمي در يك انتخابات باعث افزايش درصد مشاركت در انتخابات ديگر هم خواهد شد.

نيكفر در پايان با توجه به افرادي كه نظر مخالفي با برگزاري همزمان اين دو انتخابات دارند خاطرنشان كرد: اين بحث هم اكنون به يك قانون تبديل شده و همه اقشار مردم و مسئولين بايد به قانون احترام گذاشته و قانون مداري خود را ثابت كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شوراها ، چمران ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.