سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رساله دکتری عضو هیات علمی دانشگاه کاشان برگزیده سال شد

رساله دکتری عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه کاشان در پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی به عنوان پایان نامه برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان و براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه کاشان، رساله سید عبدالجابر قدرتیان، با عنوان مدلی عمومی برای صورت بندی راهبردهای کلان صنعت رتبه نخست در گروه علوم انسانی شاخه مدیریت را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، این پایان نامه با راهنمایی دکتر حسین رحمان سرشت و مشاوره دکتر عادل آذر و دکتر سیدحسین میرجلیلی، در شهریور ماه سال 1389 در دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی تهران دفاع شده است.

جشنواره پایان نامه سال دانشجویی در سه بخش به صورت اصلی، جنبی و ویژه برگزار شده که در بخش اصلی پایان نامه های دانش آموختگان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها و حوزه های علمیه سراسر کشور در گروه های مختلف علمی مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت.

بنابراین گزارش، 548 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی ارسال شده بود.

سید عبدالجایر قدرتیان از سال 1390 به عنوان عضو هیات علمی و رییس گروه نظارت و ارزیابی عملکرد معاون طرح و توسعه در دانشگاه کاشان مشغول به فعالیت است.

همچنین اختتامیه پانزدهمین جشنواره پایان نامه سال دانشجویی امروزشانزدهم مهر ماه سال جاری در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، رساله ، دانشگاه ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.