سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه آغاز شد

طرح ساماندهی رودخانه آبشوران کرمانشاه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است توسط هاشمی استاندارکرمانشاه،معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل آب منطقه ای غرب، شهردار کرمانشاه، و جمعی دیگر از مسولین ذیربط بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در این مراسم گفت: این طرح در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه آغازشد.

دادوش هاشمی افزود: این طرح با توجه به مشکلات زیست محیطی که در عبور از معبر شهری کرمانشاه ایجاد کرده است باعث انتقادهای بسیار از سوی اهالی شهر کرمانشاه بود که با تاکیدات مقام معظم رهبری برای برطرف کردن هرچه سریعتر این معظل شهری در دستور کار قرار گرفت وخوشحالیم که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ در استان هستیم.

مدیرعامل آب منطقه ای غرب در این مراسم طی توضیحاتی در خصوص اجرای طرح ساماندهی آبشوران گفت: این طرح در چندین فاز از جمله فاز چشمه سفید تا میدان آزادگان، از میدان آزادگان تا میدان آیت ا.. کاشانی و دلگشا و از میدان آیت ا.. کاشانی تا میدان وزیری و از میدان وزیری تا قره سو و از قره سو به سمت دو منطقه جنوبی پل کهنه و به سمت شمالی تا قزانچی اجرا خواهد شد.

محمد کهریزی از نحوه مصوب نمودن این طرح در اعتبارات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت و جمع حاضر را با مشخصات فنی طرح آشنا کرد و اظهار امیدواری کرد که، کل پروژه تا پایان سال به پیمانکار واگذار شود و کار اجرای آن در تمامی بخش ها شروع شود.

اعتبار این پروژه 238 میلیارد تومان و از مصوب سفر مقام عظمای ولایت به استان است که زمان مورد نیاز برای اجرای این طرحسه سال عنوان شده است.


برچسب ها: کرمانشاه ، آبشوران ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.