سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ فرماندار بجنورد:

خراسان شمالی چشم انتظار رهبر

فرماندار بجنورد گفت: استان با شور وشعف تمام منتظر قدوم مبارک رهبری است.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سید محمد پاکمهر    در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور امام جمعه بجنورد و اعضاء دستگاهای شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه سفررهبری به استانها همواره محور اتحاد وانسجام مردم بوده است ، افزود: این اتحاد وانسجام از زمان انقلاب روز به روز بر اقتدار آن افزوده است.

وی با اشاره به اینکه استانهای همجوار نیز در جریان این سفر قرار می گیرند، اذعان داشت: باید همه دستگاها تلاش کنند تا محدودیت ها به حداقل برسد.

فرماندار بجنورد از برنامه پیاده‌روی مرزنشینان این شهرستان برای استقبال از رهبری خبر داد و گفت: این برنامه از سوی مرزنشینان منطقه راز وجرگلان در حال برنامه ریزی بوده تا در روز چهارشنبه در مراسم استقبال از رهبری در بجنورد شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه این هفته بجنورد میزبان رهبر فرزانه انقلاب است یادآور شد:به طور حتم مردم شهرستان با حضور به یاد ماندنی خود برگی دیگر بر افتخارات این منطقه خواهند افزود.

امام جمعه بجنورد هم سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی را رویداد بزرگ در تاریخ این خطه از کشورمان عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با تاکید بر حضور آحاد مردم در مراسم استقبال از رهبری اظهار کرد:حضور گسترده مردم در استقبال از رهبری در واقع تجدید میثاق با ولی فقیه و شهدا است.

امام جمعه بجنورد همچنین سفر معظم له به استان را موهبت الهی عنوان و کسب فیوضات معنوی از رهنمودهای رهبری از سوی مردم را ضروری خواند، زمان سفر رهبر

فرماندار بجنورد همچنین گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی چهارشنبه، نوزدهم از ساعت 30/7الی 30/8 از مسیر فرودگاه تا استادیوم تختی خواهد بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.