سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسي پس از لغو استيضاح:

وزارت ورزش جلسه‌ای در کیش نداشته است/با كمك مجلس مشكلات وزارتخانه را برطرف مي‌كنيم

وزیر ورزش و جوانان با تاكيد بر اينكه هیچکس نمی‌گوید که اشکالی در ساختار وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد، گفت: وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه جدیدالتأسیسی است و اميدوارم با كمك و مساعدت نمايندگان مشكلات را برطرف كنيم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در جلسه علني امروز(يكشنبه) مجلس و پس از منتفی شدن استیضاحش با بازپس گيري امضاهاي نمايندگان گفت: هیچکس نمی‌گوید که اشکالی در ساختار وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد چرا كه برای همین بود که ساختار قبلی تغییر داده شد و سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان با يكديگر ادغام شدند.

وي در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه جدیدالتأسیسی است و اميدوارم با كمك و مساعدت نمايندگان مشكلات برطرف شده و بتوانیم به ملت عزیزمان خدمات شایسته‌ای را ارائه کنیم.

عباسي با بيان اينكه من موافقم که با نمایندگان مجلس صحبت کنیم تا بخشی از این ابهامات حل شود، امیدوارم طوری نشود که مردم فکر کنند که مسئولین ما به برخی کارها اشتغال دارند.

وی همچنين افزود: وزارت ما حتی یک جلسه نیز در کیش نداشته‌، نه تحت عنوان همایش یا هرچيز، چرا که این مسئله برای مردم نگران‌کننده می‌شود که ما بگوییم در این جلسات سکه توزیع می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان در پايان گفت: من رفتن هیچکس را تأیید نمی‌کنم؛ آقای راشد یزدی فقط به خاطر برخی از فعالیت‌های فرهنگی به آنجا رفتند؛ این واقعا بد است که مردم را وارد مسائلی بکنیم که آنها را نگران کنیم.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.