سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اخلالگران بازار، در تلاش برای ضربه زدن به نظام هستند

استاندار زنجان گفت: اخلالگران بازار در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد رئوفی‌نژاد در جمع بازاریان و اصناف زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه اجلاس سران غیرمتعهدها بر خلاف کارشکنی دشمنان با موفقیت به میزبانی کشورمان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: باید با ظرفیت‌های موجود در کشور با فتنه‌های دشمنان مقابله کرد.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به نقش مهم بازاریان و اصناف در کنترل بازار و فضای اقتصادی کشور افزود: اخلال اجتماعی به دنبال اخلال اقتصادی در کشور ایجاد می‌شود، پس باید نسبت به کنترل وضعیت اقتصادی در کشور توجه ویژه وجود داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز دشمن با حربه‌های مختلف از جمله موضوعات اقتصادی در تلاش برای مختل کردن نظام است، افزود: خوشبختانه با اقدامات مطلوبی که انجام شده است، 16 نفر از اخلالگران اقتصادی در کشور دستگیر شده‌اند.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به تشکیل ستاد متمرکز برای کنترل ارز و برخورد با اخلال‌گران اضافه کرد: این امر نیز در راستای کنترل قیمت‌ها و ایجاد آرامش در بازار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نقش بازار در فعل و انفعال کشور تاثیرگذار است، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم که برخی از افراد انگشت‌ شمار اقدام به اخلال اقتصادی در بازار کنند.

استاندار زنجان با اشاره به برخی از اهداف افراد اخلال‌گر در اقتصاد کشور افزود: اخلال‌گران بازار به دنبال اصل نظام هستند و این افراد به دنبال اخلال در بازار نیستند، بلکه در تلاش برای ضربه زدن به نظام و ایجاد اخلال در کشور هستند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که به دنبال اخلال در بازار هستند نظام را هدف داده‌اند و همان چیزی را که استکبار به دنبال آن است را انجام می‌دهند.

رئوفی‌نژاد اظهار کرد: افرادی که در تلاش برای اخلال در نظام و نابسامان کردن بازار هستند، چشم دیدن پیشرفت نظام را ندارند./ج1

برچسب ها: بازار ، نظام ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.