سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

فروش اوراق مشارکت برای حمایت از طرح‌های عمرانی شوشتر

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار بررسی سریع و کارشناسی فروش اوراق مشارکت برای حمایت از طرح‌های عمرانی شهرداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛امیر رسولی در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای افزایش درآمدهای شهرداری در ماه‌های گذشته انجام شد، اما آنچه در حال حاضر نیاز مبرم شهرداری است تزریق یک‌باره اعتباری کلان برای تغییر سریع چهره فرسوده شهر است و استفاده از فروش اوراق مشارکت می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور در بورس بهترین نوع سرمایه‌گذاری است، افزود: در حال حاضر بیشتر مردم ترجیح می‌دهند سرمایه خود را به سودی تضمین ‌شده در جای  مطمئن سرمایه‌گذاری کنند و در صورت کارشناسی شدن طرح فروش اوراق مشارکت شهرداری، این طرح اطمینان زیادی برای سرمایه‌داران در سطح شهرستان و استان ایجاد می‌کند.

رسولی خاطر‌نشان کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شده که بیش از 70 درصد اوراق مشارکت در شهر تهران به فروش می‌رسد و شهرهای کیش، مشهد، اراک و اصفهان در رتبه‌های بعدی فروش اوراق مشارکت هستند.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: بسیاری از شهرداری‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید برای فروش اوراق مشارکت اقدام کنند و شهرداری تبریز در سال‌جاری چنین اقدامی را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه این طرح نیازمند بررسی کارشناسی است اذعان داشت: باید از شرکت‌های مشاوره و متخصص بورس استفاده کنیم و این طرح باید به طور کامل بررسی شده و مجوز‌های لازم را برای اجرا دریافت کند./س
برچسب ها: فروش ، مشارکت ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.