سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

واگذاری اتکا به بخش خصوصی بررسی می شود/ وزیر جهاد کشاورزی در راه مجلس

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم شورای اسلامی از بررسی واگذاری سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران(اتکا) به بخش خصوصی خبر داد.

 

 

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد با اشاره به جلسه این هفته کمیسیون اجتماعی در روز یکشنبه (۱۶ مهر) افزود: لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران(اتکا) به فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی طی نشست با ستاد مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع در این کمیسیون بررسی می شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: ستاد مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع پیشنهاد واگذاری اتکا به بخش خصوصی را مطرح کرده است که از سوی نمایندگان این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و در صورت موافقت نمانیدگان این خصوصی شدن این سازمان تعاونی مطرح خواشد.

وی یادآور شد: بررسی طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیات‌های مدیره و مدیریت عامل نیز در این نشست بررسی می شود.

گفته می شود کمیسیون اجتماعی در روز دوشنبه (۱۷ مهر) نیز از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بازدید و علاوه بر نشست هفتگی هیات رئیسه کمیسیون، از وزیر جهاد و کشاورزی جهت پاسخ به سوال ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاه‌کل دعوت به عمل آورده‌ است.

همچنین از انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مردمی، برای حضور در کمیسیون اجتماعی دعوت شده است./س

برچسب ها: واگذاری ، اتکا ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.