سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه تسهیلات اهدایی ویژه شهروندان به املاک تجمیعی منطقه 9

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 9 از ارائه تسهیلات به شهروندان منطقه 9 خبر داد.

وحیدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: منطقه 9 به عنوان ورودی غربی تهران و واقع در پهنه جنوبی خیابان آزادی، دارای بافتی ناپایدار و قطعات ریزدانه و 31 درصد بافت فرسوده است.

وی ادامه داد: از این رو و با توجه به جمعیت ثابت و شناوری که از سطح محدوده تردد می کنند لذا تامین پارکینگ از ضروری ترین مسائلی است که مورد اهمیت واقع شده است.

محمدی با اشاره به تسهیلات موجود در خصوص تامین پارکینگ به شهروندان منطقه اظهار داشت: پس از اجرای طرح تفضیلی جدید به صورت دستورالعمل ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل جدید ویژه بافت ریزدانه و تامین پارکینگ گفت: اگر در گذشته به ازای هر واحد یک پارکینگ تامین می شد، در طح و برنامه جدید جهت قطعات زیر 100 متر، برای هر واحد تامین نیم واحد پارکینگ کافی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 9 از دیگر تسهیلات اعطایی را ویژه املاک تجمیعی دانست و افزود: در طرح تفصیلی جدید هر چه تعداد واحدهای تجمیع شده بیشتر باشد به همان اندازه مالکان می توانند علاوه بر بهره مندی از تخفیف عوارض، از تخفیف بخش پارکینگ نیز بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات شهردار منطقه و در راستای کاهش مشکل پارک خودروها، پیش بینی شده با مشارکت بخش خصوصی املاک شناسایی و در آینده ای نزدیک ساخت پارکینگ مکانیزه آغاز شود./ز

برچسب ها: تسهیلات ، تردد ، پارکینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.