سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب 500 تابلو محدودیت سرعت و عبور عابر پیاده در منطقه 4

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: به منظور ارتقای ایمنی سطح معابر و تردد دانش آموزان، طی یک ماه گذشته 500 تابلو علائم ترافیکی در منطقه نصب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبدالقادر میرزایی افزود: طی یک ماه گذشته در راستای یک طرح ضربتی، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به نصب 500 علائم ترافیکی (تابلو محدودیت سرعت و عبور عابر پیاده) در محدوده منطقه کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: تعمیر و نگهداری 600 علائم ترافیکی(تابلو محدودیت سرعت و عبور عابر پیاده)، خط کشی 3 هزار و 500 بلوک عابر پیاده و نوشتار(مدرسه، احتیاط)، رنگ آمیزی محل توقف سرویس های مدارس، تعمیر و نگهداری 30 چراغ راهنمایی و رانندگی در حریم مدارس (تنظیم زمان و تعویض فانوس های فرسوده)، همسطح سازی 270 مورد مسیر تردد عابرین(پل همسطح فلزی روی انهار)، نصب 100 متر نرده جدا کننده سطح سواره رو از پیاده رو و نصب بنرهای حاوی پیام های آموزشی از جمله اقدامات این حوزه است.

میرزایی به جمع آوری ترون و موانع فیزیکی در اطراف مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین به منظور تقویت دید رانندگان، ترون ها و موانع فیزیکی تا شعاع 20 متری مدارس جمع آوری شد.

در ادامه بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی منطقه 4، با اشاره به آماده سازی کندروهای بزرگراه شهید زین الدین تصریح کرد: با توجه به راه اندازی و تکمیل بزرگراه شهید زین الدین، کندروهای این بزرگراه حد فاصل فلکه چهارم تهرانپارس تا خیابان اتحاد با پخش 12 هزار و 500 تن آسفالت در دست اقدام قرار گرفت.

محبوبی افزود: در این عملیات عمرانی 650 تن لکه گیری، 4 هزار و 135 متر طول جدولکاری، 22 دریچه همسطح سازی و 5 هزار و 747 متر پیاده سازی اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: احداث و تکمیل زیرگذر، توسعه فضای سبز حاشیه ای و هدایت مناسب آب های سطحی از دیگر اقدامات اولویت دار این طرح مهم بزرگراهی است./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.