سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

برنامه ریزی با محوریت هویت اسلامی برای كودكان ضروری است

معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به توطئه های شوم دشمنان و تهاجم فرهنگی برضد كشور برنامه ریزی با محوریت هویت اسلامی برای كودكان ضروری است.

'مهین پردال'  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: كودكان سرمایه های ارزشمندی برای كشور هستند كه می بایست با برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی زمینه رشد فكری آنها را فراهم كرد.
وی بیان كرد: آموزش كودكان و نوجوانان در زمینه شناخت علوم دینی و مباحث مذهبی و اسلامی می تواند موجب آگاهی بخشی آنان در مقابل دسیسه های دشمنان شود.
پردال اظهار داشت : در این زمینه همایش بزرگ كودكان كهگیلویه و بویراحمد با شعار 'ما پیامبر خود را دوست می داریم' درروز جهانی كودك برگزار می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمدابراز داشت: دراین همایش كودكان برخی از مهدكودك ها و دبستان های استان درمیادین شهرها و مراكز بخش ها تجمع و با اجرای برنامه های فرهنگی عشق و علاقه خود به پیامبر اعظم (ص) را ابراز می دارند.
وی افزود: پیاده روی كودكان، برگزاری همایش مهارت فرزند پروری و مسابقه نقاشی از دیگر برنامه هایی است كه بامشاركت دستگاه های اجرایی متولی دركهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
پردال گفت: باتوجه به پیشرفت روزانه تكنولوژی و علم در جهان ضروری است برنامه هایی كه در بستر فناوری های جدید كودكان را تهدید می كند دریافته و بخوبی آنها را هدایت كنیم.
وی بیان كرد:می بایست به روشی عمل شود تاكودكان ضمن آشنایی با فناوری های جدید باید و نبایدها را آموخته و از آن استفاده صحیح كنند./س

برچسب ها: محوریت ، هویت ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.