سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب حاکم انگليس ؛

مردم انگليس بايد براي برنامه هاي رياضتي بيشتر آماده شوند

حزب محافظه کار حاکم انگليس به رياست ديويد کامرون از مردم اين کشور خواست خود را براي صرفه جويي بيشتر اقتصادي و تحمل دشواري هاي ناشي از اينکار آماده کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري رويترز  ، "جرج اوزبورن" وزير دارايي انگليس گفت که نخست وزير براي بهبود اقتصاد و ايجاد اعتماد بين راي دهندگان قبل از انتخابات سال 2015 ماموريت دشواري در پيش دارد بنابراين مردم بايد خود را براي صرفه جويي هاي بيشتر آماده کند.
اين وزير انگليسي تصريح کرد که با توجه به اينکه اقتصاد کشور ضعيف تر از پيش بيني ها است ،مردم انگليس بايد اجازه دهند که هزينه ها، بيش از اين کاهش يابد . اين درحاليست که اوزبورن قرار است پيش بيني هاي خود را در خصوص رشد اقتصادي اين کشور و امکان گرفتن وام در ماه دسامبر آتي به پارلمان انگليس ارائه دهد.
در همين ارتباط تحليلگران  مي گويند که نخست وزير انگليس که براساس نتايج جديدترين نظرسنجي ها از حزب مخالف کارگر عقب افتاده است ، در صورتيکه در اجراي برنامه صرفه جويي اقتصادي و بازگرداندن رونق اقتصادي به کشور موفق نشود ، براي پيروزي در انتخابات سال 2015 با دشواري هاي بسياري مواجه خواهد بود.
وزير دارايي انگليس خاطر نشان کرد که  دولت کامرون راه طولاني در پيش دارد اما  بسيار دشوار است که اين حرکت را متوقف کنيم . وي افزود که کشورهاي غربي  گزينه هاي بسيار آساني در پيش دارند و آن انتخاب بين ماندن و  غرق شدن است . برخي از همسايگان ما از  در پيش گرفتن گزينه هاي دشوار خودداري مي کنند و  اين کشورها در 20 تا 30 سال آينده فقير تر خواهند شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.