سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نتیجه‏ عکس تلاش‏ های غرب برای اسلام‏ هراسی

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: امروز همه تلاش ‏های غرب برای اسلام‏ هراسی نتیجه‏ ای عکس داشته است.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: روند گرایش به اسلام و افزایش تبلیغات ضد اسلامی استکبار، دو مؤلفه در خلاف جریان یکدیگر هستند.

وی ادامه داد: روزی لیبرالیسم جهانی برای مدیریت بر همه ملل در روی کره خاکی، طرح «دهکده جهانی» را پیش کشید؛ دهکده ‏ای که کد خدای آن آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تعیین شده بود.

علاءالدینی اضافه کرد: تنها راهی که در مسیر نیل دشمنان به این هدف شوم پیش روی آنها قرار داشت، حمله به اسلام ناب محمدی (ص) بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: از این رو، توطئه ‏‌های استکبار یکی پس از دیگری در اتاق فکر آمریکا و سگ نگهبانش، رژیم صهیونیستی طراحی و اجرا شد و آخرین آنها ساخت و اکران فیلم موهن علیه ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بود.

وی ادامه داد: اما بر خلاف این توطئه ‏‌های پیچیده دشمنان اسلام، آمارهای سرشماری جمعیتی در کشور های غربی بروز نتیجه ‏ای عکس از این تبلیغات سوء را نشان می ‏دهد.

علاءالدینی اضافه کرد: در آخرین سرشماری انگلستان، جمعیت مسلمانان این کشور از 14 هزار نفر به 25 هزار نفر رسیده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: این در حالی است که آمار مقالات ضد اسلامی در غرب از 32 درصد به 60 درصد افزایش یافته بود.

وی ادامه داد: گرایش سالانه 200 هزار نفر به اسلام در ایالات متحده آمریکا نیز آماری اعجاب ‏آور تلقی می‏ شود.

علاءالدینی اضافه کرد: در کشور های فرانسه و آلمان نیز سالانه 4 هزار نفر به دین مبین اسلام مشرف می‏ شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: بعد از 11 سپتامبر گرایش به اسلام در فرانسه به چنان حدی رسید که امروز پس از کاتولیک، اسلام به عنوان دومین دین این کشور مطرح است.

وی ادامه داد: 42 درصد از افرادی که به دین اسلام گرویده ‏اند، خلأ در زندگی ماشینی غربی و وجود معارفی رفیع در این دین را دلیل اقدام خود بیان می‏ کنند.

علاءالدینی اضافه کرد: بر اساس نتایج نظرسنجی‏ ها، 79 درصد نسل جدید کشور دانمارکی که برای خدشه به اسلام به اقدام شنیع ترسیم کاریکاتور حضرت رسول‏الله (ص) دست زده بود، اسلام را خطری برای جامعه خود تلقی نمی‏ کند./س

برچسب ها: غرب ، اسلام ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.