سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از ارزيابي مقالات ارايه شده به همايش علمي پژوهشي كاخ گلستان؛

دومين مرجع محتوايي كاخ گلستان براي پژوهشگران تدوين مي شود

دبير همايش علمي پژوهشي كاخ گلستان: مقالات ارايه شده در اين همايش پس از داوري و ارزيابي به عنوان دومين مرجع اصلي و محتوايي در اختيار پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره كل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري؛ ميرعزيزي با اشاره به ارسال بيش از50 مقاله به دبير خانه اين همايش؛ افزود : مقالات متعددي در بخش معماري، تزيينات، نسخ خطي، اسناد تصويري، اسناد تاريخي، رويدادهای مهم كاخ گلستان و هم چنين در بخش كلي شامل بحث موزه و مخاطب، به دبير خانه اين همايش ارسال شده است.
مسئول واحد پژوهش كاخ گلستان خاطرنشان كرد : اين همايش با مشاركت دانشكده هنر و پژوهشكده‌ي سازمان ميراث فرهنگي برپا مي شود و مقالات پس  از داوري از سوي اين مراكز براي ارايه در همايش معرفي خواهد شد.
دبير همايش علمي پژوهشي كاخ گلستان يادآور شد: تبليغات براي ارسال مقالات در اين همايش از 25 شهريور گذشته آغاز ودر راستاي برپاپي اين همايش نيز كلاس روش های پژوهش برگزار شد.
میرعزیزی با بيان اينكه " تاریخچه ساختمان های ارگ سلطنتی تهران و راهنمای کاخ گلستان "  به قلم یحیی ذکاء كه در سال 1349 نگاشته شده تنها مرجع موجود براي استفاده محققان و پژوهشگران  درباره كاخ با اهميت و تاريخي گلستان است؛ يادآور شد:مقالات ارايه شده در اين همايش پس از داوري و ارزيابي دومين مرجع اصلي و محتوايي براي پژوهشگران خواهد بود كه به عنوان  مجموعه ای نسبتا جامع ،كاخ گلستان را معرفي خواهد كرد.
وی خاطر نشان كرد: همايش علمي پژوهشي كاخ گلستان اواسط آبان سال جاري برگزار خواهد شد./ص
                                                                                                                                
 


برچسب ها: همایش ، پژهش ، کاخ ، گلستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.