سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درصدد جذب اسپانسر قوي براي فدراسيون هستيم

صدا و سيما يكي از عوامل توسعه هندبال است

دبير فدراسيون هندبال گفت: بحران كمك به تيم هاي ملي جهت حضور موفق در مسابقات بين‌المللي در اينده تصميم داريم كه اسپانسر قوي براي فدراسيون دست و پا كنيم.

خسرو نصيري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: هم‌اكنون در حال رايزني هستيم تا اسپانسري قوي براي حمايت از تيم‌هاي ملي پيدا كنيم تا آنها بدون دغدغه‌ خاطر در ميادين بين‌المللي حضور داشته باشند اين امر هنوز قطعي نشده است و اميدوارم هر چه زودتر اين كار صورت گيرد.

وي تصريح كرد: البته ما در شرايط فعلي اسپانسر داريم كه از تيم‌هاي ملي حمايت مي‌كند هزينه 120-100 ميليون توماني براي حضور تيم‌هاي ملي از طريق اسپانسري حاصل شد و با بودجه اندك فدراسيون اين امر ميسر نبود.

نصيري در ادامه گفت:‌وجود اسپانسر قوي و قدرتمند براي حمايت از تيم‌هاي ملي امر ضروري است و يك نياز اساسي به حساب مي‌آيد.

وي تاكيد كرد:‌البته قرار شده است تا حامي مالي ثامن مشهد نيز اسپانسري فدراسيون را نيز انجام دهد.

نصيري گفت:‌براي ترويج و توسعه هندبال صدا و سيما نيز مي‌تواند كمك كند كه اين امر محقق شده است و هر هفته يكي از مسابقات ليگ برتر از سيما پخش مي‌شود كه اين كار باعث مي‌شود كه يكي ورزش بهتر به جامعه معرفي شود و در نتيجه اسپانسري نيز براي حمايت پيدا مي‌شود.

وي در خصوص نشست هفته گذشته فدراسيون در خصوص بررسي نتايج تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان گفت:‌ جلسه بررسي نتايج تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان هندبال روز پنج‌شنبه 13 مهر در محل فدراسيون برگزار شد كه در آن كارشناسان هندبال، اعضا، كميته‌ها، مربيان و كادر فني تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان و مسئولين فدراسيون حضور داشتند.

نصيري اشاره كرد: در اين نشست كه پنج ساعت طول كشيد موضوع مورد نظر بررسي و واكاوي شد.

وي يادآور شد:‌ مشكلات مالي و عدم امكانات كافي باعث شده است تا اردوها و برنامه‌هاي تيم‌هاي ملي بصورت كامل اجرا شود، در اختيار ندادن بازيكنان از سوي باشگاه‌ها، نداشتن پشتوانه لازم، رفتن بازيكنان با تجربه از تيم‌هاي ملي و نبود جايگزين مناسب حضور جوانان بي‌تجربه و جوان در تيم ملي،‌آسيب ديدن و محروم شدن برخي بازيكنان قبل از مسابقات آسيايي، عدم آموزش‌هاي اوليه و پايه (كه در تيم ملي فرصت اين يادگيري‌ها نيست) تعامل با آموزش و پرورش و پشتوانه‌سازي و ايجاد پايگاه‌هاي استعداديابي در استان‌هايي كه قابليت هندبال را دارند و راه‌اندازي مدارس هندبال نتيجه نهايي اين جلسه بود.

نصيري خاطرنشان كرد:‌ در جلسات بعدي نتايج تيم‌هاي ملي بانوان و بزرگسالان نيز مورد واكاوي قرار خواهد گرفت./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.