سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگارخانه‌هاي تهران در دومين هفته پاييز

نمايشگاه تصويرسازي، نقاشي، هنرهاي مفهومي در نگارخانه‌هاي ايران، شيث، کمال‌الدين بهزاد، حوزه‌هنرهاي تهران برگزار مي شود.

ايمان ساماندي، مديرنگارخانه هنر ايران، در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران ، گفت: از يکشنبه 16مهر نمايشگاه تصويرساي از هنرمندان جوان کشوران برپا خواهد شد و در اين نمايشگاه آثاري با موضوعات مختلف از سوي هنرمندان جوان کشورمان به نمايش گذاشته مي شود.
وي خاطرنشان کرد: در آثاري که اين هنرمندان به نمايش خواهند گذاشت نگاهي ويژه و متفاوت به تصويرگري شده است.
مديرنگارخانه هنر ايران، گفت: اين نمايشگاه عصر امروز 15مهر به مدت 10 روز در نگارخانه هنرايران ادامه خواهد داشت.

*نگارخانه کمال الدين بهزاد

اميرحسين خاکپور، مديرنگارخانه "کمال الدين بهزاد"؛ گفت: نمايشگاه گروهي تصويرگري در سالن اصلي نگارخانه "کمال الدين بهزاد" برپا خواهد شد و در اين نمايشگاه آثار تصويرگري از سوي تصويرگران با موضوع کتاب کودک به نمايش گذاشته مي شود.
وي اظهار داشت: در سالن غربي اين نگارخانه نيز نمايشگاه گروهي نقاشي در قالب آبرنگ برگزار مي شود.
مديرنگارخانه کمال الدين بهزاد گفت: دو نمايشگاه نقاشي، تصويرسازي به مدت يک هفته در نگارخانه کمال الدين بهزاد ادامه خواهد داشت.

*نگارخانه شيث

شيث يحيايي، مديرنگارخانه "شيث" نيز گفت: نمايشگاه گروهي آبرنگ از امروز 15مهر در نگارخانه شيث برپا خواهد شد و در اين نمايشگاه بيش از سي تابلوي نقاشي به نمايش گذاشته مي شود و اين نمايشگاه تا بيستم مهر در نگارخانه شيث ادامه خواهد داشت.

*موزه هنرهاي معاصر تهران


حسن نوفرستي، مسئول برنامه هاي هنري موزه هنرهاي معاصر تهران نيز گفت: نمايشگاه "کونتراوکر" در چند گالري موزه هنرهاي معاصر تهران برپا شده است که در آن آثار اين هنرمند برجسته آلماني براي اولين بار در ايران و در موزه هنرهاي معاصر تهران به نمايش در خواهد آمد.
وي در ادامه گفت: در اين نمايشگاه آثار نقاشي و هنرمفهومي او که به نمايش گذاشته شده است و تا 11 آبان در موزه هنرهاي معاصر تهران ادامه دارد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.