سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری:

اجرای‌ ‌فرامین ولی فقیه‌ رضایت ذات اقدس الهی ‌را در‌ پی دارد‌

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه ‌شرعیت ‌و حضور مسئولان در راس کار ‌منوط به تا‌یید ولی فقیه ‌است، گفت: احصای تدابیر و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا ‌‌‌قطعا رضایت ذات اقدس الهی و حضرت ولی‌عصر(عج) را در پی خواهد داشت‌.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع مدیران ارشد سازمان صنایع دفاع با اشاره به سیره مدیریتی رسول گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: با بعثت رسول اعظم(ص)، بهترین فضیلت‌ها و خصلت‌های پسندیده اخلاقی بر بشریت ارائه شد و در حقیقت نشاط روح‌افزایی در عالم هستی شروع به دمیدن گرفت.

وی با ذکر خصوصیات و خلقیات رسول گرامی اسلام(ص) افزود: بسیار مهم است که ما در حوزه فردی و اجتماعی مروری بر سجایای اخلاقی پیامبر مکرم اسلام(ص) داشته باشیم و در تمام مراحل زندگی ایشان را ‌به عنوان الگو و سرمشق قرار دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: ‌صبر و بردباری پیامبر اسلام(ص) در برخورد با مردم و زیر‌دستانشان‌ باید سرمشق مدیران و مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام قندهاری با اشاره به اینکه شرعیت ‌و حضور مسئولان در راس کار بر‌اساس اعتقادات اسلامی منوط به تایید ولی فقیه‌ است، ادامه داد: احصای تدابیر و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا ‌‌قطعا رضایت ذات اقدس الهی و حضرت ولیعصر(عج) را در پی خواهد داشت و بزرگ‌ترین فریضه در همین راستا خدمت‌رسانی به مردم است.

وی شرکت در نماز جمعه، تلاوت و تدبر در آیات قرآن کریم و تقویت شوراهای فرهنگی را از محورهای مهم اعتقادی و اجرایی مدیران دانست و گفت: ‌تقویت شوراهای فرهنگی جزو ملزومات و دغدغه‌های موجود در سازمان است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شده و استفاده از افکار نخبگان و صاحب‌نظران در این شوراها می‌تواند باعث ارتقای سطح آن شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع رسیدگی به خانواده‌ها را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: پیگیری امور خانواده  و رسیدگی به دغدغه‌ها و درخواست‌های آنان باید امری مهم در برنامه‌های کارکنان و مسئولان باشد که ‌گوشه‌ای از آن در قالب طرح بصیرت اجرا شده‌ و امیدواریم که در آینده گام‌های بیشتری در این راستا برداشته شود.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.