سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري 3 سارق با كشف 6 كيلو طلا در لرستان

فرمانده انتظامي استان لرستان دقايقي پيش از دستگيري سه نفر سارق با كشف 6 كيلو و 72 گرم طلا خبر داد .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سردار كاظم عليزاده فرمانده انتظامي استان لرستان  در بيان جزئيات اين خبر گفت : ماموران انتظامي شهرستان اليگودرز از طريق تماس تلفني 110از وقوع يك فقره سرقت  طلا فروشي در پاساژ الماس مطلع بلافاصله به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامي لرستان افزود : با تشكيل تيم هاي تخصصي و هماهنگي با مقام قضايي دستگيري و شناسايي سارقان به طور جد در دستور كار قرار گرفت. 
وي گفت : سالم بودن قفل هاي بيروني پاساژ ذهن ماموران را به اين سو كشاند كه سارقان قبل از قفل شدن درب ساختمان، وارد پاساژ شده اند.
فرمانده انتظامي لرستان اضافه كرد : سرانجام مشخص شد بعد از ظهر روز قبل از ماجرا سارقان با تجهيزات لازم و سيستم هوابرش كوچكي به طور عادي وارد پاساژ شده و سپس دريكي از مغازه هاي خالي در طبقات بالاي پاساژ پنهان شده اند .
سردار كاظم عليزاده  گفت : سارقان بعد از تعطيلي كامل پاساژ حدود ساعت يك شب نگهبان را مورد حمله قرار داده و بعد از بستن دست و پاهاي او مبادرت به تخريب يکي از مغازه هاي طلافروشي اين بازار كه فاقد هرگونه تجهيزات ايمني و سيستم اضطراري اعلام خطر بوده و شده طلاجات را به سرقت برده اند. 
وي با بيان اينكه با تحقيقات گسترده و كارهاي اطلاعاتي پليسي ماموران پليس آگاهي شهرستان اليگودرز يك نفر از سارقان را در كمترين زمان شناسايي و دستگير كردند، گفت : در بازجويي هاي تخصصي از سارق دستگير شده به همدستي 4 متهم ديگر معترف شد.
كه بلافاصله دو نفراز آنان دستگير و به جرم خود معترف شدند.
فرمانده انتظامي لرستان با تاکيد بر اينکه در کمترين فاصله زماني دو متهم ديگر دستگير و به جرم خود معترف شده اند ، افزود : در بازجويي   تخصصي از سارقان مشخص شد دو نفر از متهمان سابق دار  هستند .
سردار كاظم عليزاده با اشاره به اينكه هر سه  متهم دستگير شده  با حکم قضايي روانه زندان شدند ، بيان داشت : تلاش براي دستگيري دو نفر ديگر از همدستان متهمان ادامه دارد .

برچسب ها: سارق ، کشف ، طلا ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.