سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحادیه ورزشکاران فوتبال حرفه ای برزیل؛

سلامت شرکت کنندگان در جام جهانی 2014 در خطر است

اتحادیه فوتبال حرفه ای دربرزیل در نظر دارند برنامه تهیه شده برای ساعات برگزاری مسابقات جام جهانی در برزیل را به چالش بکشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، طبق برنامه تهیه شده 24دیدار از 64 دیدار جام جهانی 2014 در برزیل رأس ساعت یک ظهر به وقت محلی درشهرهای استوائی برزیل برگزار خواهد شد و این موضوع اتحادیه ورزشکاران فوتبال حرفه ای این کشور را برآن داشته تا برای محافظت از سلامت ورزشکاران حاضردر این تورنمت طلائی دست به کار شوند.

رئیس این اتحادیه فارتورلی درمصاحبه ای با اسوشیتدپرس گفت: این برنامه ریزی می تواند سلامت بازیکنان را به شدت تهدید کند.

او همچنین تأیید کرد که وزیر ورزش این کشور آلدو ربلو و فدراسیون فوتبال برزیل نیز با شروع دیدارها در ساعات اولیه ظهر مخالف هستند.

البته مشکل اصلی برسر 6دیدار است که درساعت 1ظهر به وقت محلی ودر 3شهر شمال شرقی این کشور به نام های ناتال رسیف وسالوادور است که درجه حرارت درآنها درساعات ظهر ماه های خردادوتیر به 90درجه فارنهایت من می رسد.

البته 6دیداری که قرار است درپایتخت این کشور نیز برگزار شوند مسأله ساز هستند.

مارتولی درادامه گفت: ما نمی خواهیم خودسرعمل کنیم اما می دانم درصورتی که با مقامات فیفا صحبت کنیم واز خطراتی که هوای گرم وشرجی بازیکنان را تهدید می کند آنها را آگاه سازیم قبول می کنند تا ساعت آنها را تغییر دهند./ق
برچسب ها: اتحادیه ، فارتورلی ، برزیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.