سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون فرهنگي مجلس:

انرژي صلح‌آميز هسته‌اي از خطوط قرمز نظام اسلامي است

عضو كميسيون فرهنگي مجلس، هدف از بازديد اعضاي اين كميسيون از سايت‌ هسته‌اي نطنز را بررسی عملکرد این سايت و نیز آشنایی با مشکلات آن و تلاش در جهت رفع این مشکلات عنوان كرد.

 نصرالله پژمان‌فر نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران هدف از بازديد از سايت هسته‌اي نطنز را آشنايي اعضاي كميسيون فرهنگي با ظرفيتي از ظرفيت‌هاي نظام خواند و گفت:‌ بازديد از اين سايت ضمن آشنايي اعضاي كميسيون فرهنگي با ظرفيت‌ها،‌ توانمندي‌ها و  امكانات داخلي،‌ پشتيباني جدي كميسيون فرهنگي مجلس را از بخش‌هاي مختلف اجرايي كشور اعلام مي‌دارد.

وي در ادامه با بيان اينكه بازديد از دستگاه‌هاي اجرايي، طبق روال مشخصي در دستور كار كميسيون فرهنگي قرار دارد، افزود: طبيعتا اين بازديد‌ها مي‌تواند تعامل بين دستگاه‌هاي اجرايي و قوه مقننه را افزايش دهد ضمن آنكه نمايندگان پارلمان نيز از نزديك  با مسائل، مشكلات و ديدگاه‌هاي مختلف آشنا خواهد شد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه بحث انرژي صلح‌آميز هسته‌اي از خط قرمزهاي نظام است، تصريح كرد: فناوري صلح آميز هسته‌اي از مسائل جدي نظام است و به نوعي بايد در راس امور قرار گيرد و توجه ويژه به آن شود.

گفتني است، اعضاي كميسيون فرهنگي در هفته جاري بازديد از سايت هسته‌اي نطنز را در دستور كار خود خواهند داشت.

انتهاي پيام/س2
 

برچسب ها: بازدید ، نطنز ، کمیسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.