سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بهره برداری از پارکینگ همسطح بلوار دانشجو؛

ظرفیت تردد در معابر شمال غرب منطقه یک تهران افزایش یافت

به منظور روان سازی حرکت خودروها و افزایش ظرفیت تردد وسایل نقلیه در معابر غربی شمال تهران، پارکینگ همسطح بلوار دانشجو به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک تهران ، مهندس پوریا محمدیان معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در کلان شهر تهران مهمترین دغدغه شهر روان سازی وایمن سازی ترافیکی معابر شهری است و یکی از معضلات معابر پر تردد خیابانهای اصلی وشریانی منطقه یک ، پارک خودرو با توقف بلند مدت است .
وی افزود: تردد و پارک خودروها به مدت چند ساعت در حاشیه شمال به جنوب و بالعکس بلوار دانشجو معضل بزرگ این خیابان محسوب می شد و تردد وسایل نقلیه را با مشکل مواجه می کرد بر همین اساس با تمهیدات اتخاذ شده پارکینگ همسطح بلوار دانشجو با ظرفیت275 جای پارک و با جدا سازی مناسب از سواره رو طراحی و اجرا شد تا دانشجویان و دیگر شهروندان با سهولت وآرامش بیشتر از این فضای مناسب بهره برداری نمایند.
این مقام مسئول تصریح کرد: بلوار دانشجو محور اصلی تردد در محلات شمال غرب منطقه از جمله ولنجک، درکه، اوین و...  بوده و از همه مهمتر اصلی ترین راه ارتباطی به دانشگاه شهید بهشتی است بر همین اساس معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک با هدف روان سازی و کاهش تخلفات طراحی از این معبر را آغاز کرد.
محمدیان در ادامه افزود: بررسی های اولیه نشان داد که رفیوژ میانی این خیابان به عنوان یک پیاده روی رها شده و بلا استفاده می تواند فضای مناسبی برای طراحی پارکینگ باشد بنابر این اجرای طرح پارکینگ همسطح در بلوار دانشجو در دستور کار این معاونت  قرار گرفت./ف
برچسب ها: پارکینگ ، دانشجو ، شمال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.