سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان روز نخست مسابقات کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین:

هر دو نماینده کشورمان از کسب مدال ناکام ماندند

در پايان روز نخست رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جام ديميتري كركين، علی اصغر جبلی و عبداله قمی نتوانستند مدالی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در پایان روز نخست  رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جام ديميتري كركين که در شهر ياكوتسك روسيه برگزار شد، علي اصغر جبلي آزادكار وزن 66 كيلوگرم كشورمان در سه دور كشتي‌گيراني از روسيه، يونان و قزاقستان را شكست داد اما در مرحله نيمه نهايي مقابل كشتي‌گير روسي شكست خورد و به ديدار رده‌بندي راه يافت.

جبلي در اين مرحله نيز مقابل كشتي‌گير ديگري از روسيه باخت و به مقام پنجم رسيد در اين وزن 32 كشتي‌گير حضور داشتند.

همچنين عبداله قمي آزادكار وزن 120 كيلوگرم كشورمان در دور نخست مقابل فاتح چاكر اوغلو كشتي‌گير سرشناس تركيه‌اي شكست خورد و با توجه به باخت اين كشتي‌گير به حريف روس از دور رقابت‌ها كنار رفت در اين وزن 16 كشتي‌گير حضور داشتند.

كشتي‌گيراني از 18 كشور از جمله گرجستان، بلاروس، آمريكا، تركيه، ايران، قزاقستان و روسيه حضور دارند.

بنا به اعلام رضا لايق سرمربي تيم اعزامي به اين رقابت‌ها با توجه به پرداخت هزينه تمام تيم‌ها و جوايز دلاري مسابقات با كيفيت خوبي در حال برگزاري است و بيشتر تيم‌ها با نفرات دوم خود در اين رقابت‌ها شركت كرده‌اند.

فردا در روز دوم و پاياني اين رقابت‌ها علي شفيع‌زاده در وزن 74 كيلوگرم و احسان زنديه در وزن 96 كيلوگرم به مصاف رقباي خود مي‌روند.

تيم ايران قرار بود با 7 كشتي‌گير در اين رقابت‌ها شركت كند كه سيد رضا عزيزي، حسن مرادقلي و سياوش پازوكي به دليل عدم صدور رواديد در اين رقابت‌ها حاضر نيستند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.