سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می شود؛

وضعیت پذیرش در دوره های فراگیر پیام نور/ وضعیت هزینه های ارزی دانشجویان بورسیه

در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که فردا یکشنبه 16 مهر ماه برگزار می شود ، وضعیت پذیرش در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور رسیدگی می شود.

دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگارصنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  متاسفانه اخیرا شاهدیم اطلاعیه های زیادی تحت عنوان پذیرش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به طور فراگیر در سطح شهر و به صورت پیامک منتشر می شود به گونه ای که آموزش عالی و تحقیقات تکمیلی تحت الشعاع این تبلیغات قرار می گیرد.

زاهدی افزود: ما بعید می دانیم که وزارت علوم هم این حجم تبلیغات و افزایش پذیرش ها در این دوره ها را به این شکل قبول داشته باشد.

وی با بیان این که آنچه در مبحث آموزش حائز اهمیت است کیفیت آموزش است خاطر نشان کرد: وزیر علوم و ریاست دانشگاه پیام نور فردا جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات در این زمینه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه فردا به بررسی وضعیت ارزی که به دانشجویان ایرانی داده می شود نیز رسیدگی می شود.

وی گفت: همیشه به دانشجویانی که بورسیه بوده اند مقداری ارز جهت شهریه و هزینه های تحصیل داده می شد اما اخیرا مشکلاتی در جهت پرداخت هزینه های ارزی به دانشجویان بورسیه پیش آمده است که باید در جلسه فردا که وزیر علوم هم حضور دارد این موضوع بررسی شود./ع2
برچسب ها: مجلس ، وزارت علوم ، بورسیه ، ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.