سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت گراميداشت روز جهاني كودك؛

ويژه برنامه "روز جهاني كودك" با حضور "فيتيله‌اي‌ها" فردا روي آنتن مي‌رود

شبكه جهاني جام جم به مناسبت گراميداشت "روز جهاني كودك" برنامه‌هاي متنوع و جذابي را ويژه اين روز تدارك ديده كه به سمع و نظر مخاطبان خواهد رساند.

"مسعود ساكت اف" يكي از تهيه كنندگان اين ويژه برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در ويژه برنامه روز كودك از توانايي‌هاي همه افراد گروه كودك و نوجوانان در تهيه اين برنامه بهره خواهيم برد.
وي بيان كرد: به مناسبت گراميداشت روزجهاني كودك برنامه‌هايي چون "ريحانه و شاخ طلا" به تهيه كنندگي "علي اكبر ذاكري"، "خونه خاله" به تهيه كنندگي "مليكا زارعي"، "باغچه‌هاي ايران" به تهيه كنندگي "حميدرضا علي‌زاده"، و "آبرنگ" به تهيه كنندگي "جمال حاتمي" به همراه گروه سازنده‌ اين برنامه‌ها، سعي دارند با ايجاد فضايي شاد؛ لحظاتي به يادماندني را براي كودكان در اين روز رقم زنند.
وي در خصوص حضور گروه "فيتيله‌اي‌ها" در اين ويژه برنامه خبر داد و گفت: اين گروه قرار است در 2 باكس 18:15 و 19:15 در بخش عصرگاهي اين ويژه برنامه كه از شبكه‌هاي جام جم پخش مي‌شود ميهمان خانه‌هاي مخاطبان خود شود.
وي افزود: در اين ويژه برنامه مجري‌هاي برنامه دوستان همچون "ميثم نوروزي"، "فاطيما بهارمست"، "كيوان ساكت اف" و "زهرا بهروز منش" در نوبت صبح و "محمد الله دادي" و "محمد خاكساري" در نوبت عصر ضمن تبريك روز جهاني كودك و گپ با عوامل برنامه‌هاي كودك از آن‌ها دعوت كرده تا ويژه برنامه خود را در اين روز به مخاطبان خود ارائه دهند.
وي خاطر نشان كرد: ويژه برنامه روز جهاني كودك در 6 باكس 20 تا 50 دقيقه‌اي به صورت زنده از شبكه‌هاي مختلف جام جم پخش مي‌شود.
گفتني است؛ اين ويژه برنامه كودك در 6 نوبت با اجراي برنامه‌هاي متفاوت از شبكه‌هاي مختلف جام جم روي آنتن مي‌رود و از حضور كودكان به عنوان ميهمان در اين برنامه بهره خواهد برد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.