سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوء‌مديريت تيم اقتصادي دولت خلأ ايجاد كرد/ دستگيري باقي اخلال‌گران ارز، تب بازار را فرو مي‌نشاند

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفت: هر جا خلا به وجود آيد، پر مي‌شود و سوء‌مديريت تيم اقتصادي دولت خلأ ايجاد كرد و طبيعي‌ است كه عده‌اي سودجو خلأ به وجود آمده را پر كنند؛ دستگيري 16نفر از اخلال‌گران، بازار ارز را كمي تعديل كرد اما اين شبكه خيلي وسيع‌تر از 16 نفر است و با دستگيري باقي اخلال‌گران تب بازار فروكش خواهد كرد.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره راه‌حل برورن‌رفت از مشكلات پيش‌آمده در عرصه اقتصادي كشور اظهار داشت: عده‌اي از كارشناسان و مسئولان از جمله سپاه پاسداران مامور به انجام كار دقيق و كارشناسي درباره اين مشكل شده‌اند كه مسلما يكي از بهترين راه‌حل‌ها اهتمام به آن نكاتي‌ است كه كارشناسان به آن رسيده‌‌اند.

ابراهيمي با بيان اينكه اگر دولت برنامه‌ها را به درستي اجرا مي‌كرد، اين چنين گرفتار مشكلات ارزي نمي‌شديم،‌ افزود:‌ حباب نياز به ارز در كشور كاذب است و ارز اين‌چنين كه در جامعه مهم شده است، نياز مردم نيست.

عضو جامعه روحانيت مبارز يكي از بهترين راه حل‌ها را مقابله با عواملي دانست كه در بازار، صوري عمل مي‌كنند.

وي با بيان اينكه در جامعه عده‌اي شغل اصلي خود را رها كرده و به سمت دلالي در بازار ارز متمايل شده اند،‌ تاكيد كرد: هرجا خلا به وجود آيد، پر مي‌شود؛ سوء مديريت تيم اقتصادي دولت خلاء‌ ايجاد كرد و طبيعي‌ است كه عده‌اي سودجو خلاء به وجود آمده را پر كنند.

وي در اين‌باره افزود: دستگيري 16نفر از اخلال‌گران، بازار ارز را كمي تعديل كرد؛‌ اين شبكه خيلي وسيع‌تر از  16 نفر است و با دستگيري باقي اخلال‌گران تب بازار فروكش خواهد كرد.

ابراهيمي يكي ديگر از دلايل التهاب بازار را تلاش عده‌اي براي فضاسازي عليه نظام دانست و گفت: همه بايد دست‌اندركار شوند و جلوي اين موج را بگيرند.

عضو جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: علاوه بر مقابله با اخلال‌گران بازار،‌ دولت بايد نيازهاي واقعي به ارز را تامين كند.

ابراهيمي با تاكيد بر اينكه دولت "قانون تعزيرات" را در اختيار دارد و اين قانون دست دولت را در مقابله به مشكل اقتصادي باز گذاشته است، گفت:‌ دولت مي‌تواند با دلالاني كه حتي خانه‌هاي خود را فروخته‌اند تا از شرايط نابسامان بازار سود جويند، مقابله كند.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان عملكرد قوه قضاييه را در برخورد با اخلال‌گران دستگير شده، جدي و قاطعانه ارزيابي كرد و گفت: افراد ابتدا بايد دستگير شده سپس براي رسيدگي به قوه قضائيه تحويل داده شوند؛‌ وظيفه قوه قضائيه تعقيب افراد نيست.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.