سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

آغاز ساخت طرح هاي مشترک براي پناهندگان جنوب کشور

طرح‌های مشترک دو‌جانبه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی فارس و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان استان‌های جنوب و جنوب غربی کشور در سروستان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس   به گفته غلامی ، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس این طرح‌ها شامل حفر چاه آهکی، گازرسانی به مهمان‌شهر شهید بهشتی سروستان و مدرسه ابتدایی حافظ برای فرزندان اتباع افغانی ساکن در مهمان‌شهر شهید بهشتی سروستان است.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس در حاشیه این مراسم در دیدار با یوسف آدم رئیس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل، اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی همواره در طول 33 سال گذشته خدماتی فراتر از تعهدات بین‌المللی خود به پناهندگان افغانی ارائه کرده و این طرح ها نیر از جمله خدمات بارز نظام در حق پناهندگان افغانی است.
وی افزود: با همکاری دفتر سازمان ملل متحد مستقر در اهواز موفق شدیم طرح‌های حفر چاه آهکی، گازرسانی و همچنین مدرسه ابتدایی اتباع افغانی را در اردوگاه شهید بهشتی سروستان را اجرا کنیم تا اتباع خارجی از نعمت آب و گاز و تحصیل در اردوگاه بهره‌مند شوند.
یوسف آدم نیز این خدمات را بسیار ارزشمند قلمداد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم زمینه لازم را برای بازگشت پایدار پناهندگان به کشورشان فراهم سازیم.
شهرستان سروستان در 80 کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع است ./س

برچسب ها: پناهندگان ، جنوب ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.