سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری درزنجان

چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری در زنجان با ارایه 120 مقاله وبه میزبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان دبیر علمی چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری به ارسال 361 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس اشاره کرد وگفت: 120 مقاله که حاصل پژوهش، ارزیابی، داوری و قضاوت آرای یک ساله بیش از 800 دانشمند و محقق دانش سرمایه فکری از 5 قاره هستند، در دو روز متوالی ارایه شد.

خاوندگاربه اهمیت برگزاری کنفرانس بین‌المللی سرمایه فکری درزنجان اشاره کرد وافزود:علت اینکه این همایش در ایران و به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، این است که زنجان در منطقه اولین جایی بود که به فکر توسعه دانش مدیریت سرمایه فکری افتاد، از طرفی اولین کتاب در این زمینه در ایران به چاپ رسید، به همین خاطر فرصت برای میزبانی زنجان از این همایش فراهم آمد.

وی با بیان اینکه این همایش در محورهای مختلف برگزار شد، تصریح کرد: این کنفرانس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باعث می‌شود که شهرزنجان همواره در برگزاری این کنفرانس پیشگام باشد.

به گفته دبیر علمی این کنفرانس، محورهای اصلی این کنفرانس شامل مفاهیم و چارچوب‌های سرمایه فکری، شناسایی، ارزیابی، سنجش و حسابداری، سرمایه فکری، سرمایه فکری و مدیریت، سرمایه فکری و کارآفرینی، سرمایه فکری و حقوق، سرمایه فکری و اقتصاد و سرمایه فکری و جامعه می‌شود./س

برچسب ها: کنفرانس ، مدیریت ، سرمایه ، فکری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.