سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس:

مطالعه تعریض جاده انابد به درونه بردسکن آغاز می‌شود

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای گفت: مطالعه تعریض جاده انابد به درونه بردسکن که یک جاده ترانزیتی آغاز می‌شود.


محمد اسماعیل‌نیا در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: کار مطالعه مسیر 40 کیلومتری انابد به درونه که یک جاده ترانزیتی است به زودی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: روزانه در مسیر بردسکن به سمت طبس و یزد و نیز بیارجمند شاهرود ده‌ها کامیون ترانزیت کالا تردد دارد که به سبب کم عرض بودن، بعضاً شاهد تصادفات ناگواری هستیم.

نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های به‌ عمل آمده مقرر شد مطالعات مسیر 40 کیلومتری جاده انابد به درونه برای تعریض و زیرسازی مناسب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ایران سومین کشور در بحث معادن و صنایع مرتبط با این صنعت در دنیا است،گفت: ما در کشور نباید بیکار داشته باشیم اما، متاسفانه کشور ما در زمینه جذب نیرو های متقاضی کار موفق نبوده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: دست سرمایه‌گذار را برای ایجاد کارخانجات مختلف در شهرستان می‌فشاریم و به‌زودی با ورود سرمایه‌گذار چند حرکت بزرگ در شهرستان اتفاق می‌افتد.

وی با انتقاد از حرکت کند بانک‌ها که همراهی لازم با دیگر مسئولان را ندارند، افزود: مشکلات موجود بانک‌ها باید حل شود تا بحث تولید و اشتغال کشور حرکت نشاط آوری را داشته باشد.

اسماعیل‌نیا، اعتیاد و سرقت‌های احتمالی در منطقه بردسکن را به سبب بیکاری جوانان ذکر کرد و افزود: هر چه زمینه کار در منطقه بیشتر باشد، اعتیاد و سرقت نیز کمتر می‌شود./س


برچسب ها: نماینده ، مردم ، کاشمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.