سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ نماینده مردم بجنورد در مجلس:

رهبر معظم انقلاب در جهان اسلام شناخته شده است / انتظار مردم خراسان شمالی برای دیدار با رهبر انقلاب

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در جهان اسلام شناخته شده است .

 

موسی الرضا ثروتی عضو مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس ضمن گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد افزود: موقعیت رهبر معظم انقلاب به گونه ایست که در معادلات جهانی همواره جمهوری اسلامی ایران مطرح است و کشورهای اسلامی می دانند کشوری که مقابل نظام استکبار جهانی ایستادگی کرده، ایران اسلامی و به رهبری مرجع دینی است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرزوی دیرینه مردم خراسان شمالی محقق شد تصریح کرد: پس از پیگیری های فراوان که صورت گرفت و طومارهای زیادی که از سوی مردم و مسئولین و نمایندگان در دوره های هفتم و هشتم انجام شد و برنامه ریزی دفتر مقام معظم رهبری برای بازدید دوره ای ایشان، مجددا این گونه شد که ما به زودی در خدمت مقام عظمای ولایت باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم شورای اسلامی خاطر نشان کرد:حضور ایشان در استان خراسان شمالی مایه ی خیر و برکت برای این استان است، زیرا علاوه بر تاثیرات معنوی آیت الله خامنه ای دیدگاه مقام معظم رهبری به مقوله عدالت، توجه به مکانهای کمتر توسعه یافته در جهت رفع این محرومیت ها در استان اثر گذار خواهد بود .

ثروتی ضمن اشاره به اینکه جایگاه رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی جایگاه بسیار والایی است یاد آور شد: نظام ولایت فقیه همان ولایت رسول ا... است که زمان غیبت امام زمان (عج) پس از نواب خاص آن حضرت، رهبری دینی و سیاسی جامعه به عهده نواب و علمای جامع الشرایط گذاشته شده است که مجلس خبرگان وی را شناسایی و به جامعه معرفی می کند.

وی همچنین با اشاره به حرکت انقلابی بیداری اسلامی در عرصه جهانی گفت: به دلیل فقدان رهبری معنوی و سیاسی واحد دچار چالش های فراوان پیشروی این انقلاب در کشور های اسلامی اما امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را از همان آغاز با صلابت آغاز کرد و با رهبری خود آن را به پیروزی رساند.

عضو مجمع نمانیدگان خراسان شمالی در مجلس با اشاره به نقش رهبری در کشور اظهار داشت: رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری باعث شده است این انقلاب شکل و قوام گیرد و اگر نبود این همه رهبری های داعیانه، خردمندانه و متدیینانه ما نمی توانستیم از فراز و نشیب های فراوان که دشمنان انقلاب طی سه دهه آن را رغم زدند عبور کنیم.

ثروتی در ادامه بیان داشت: هر کدام از این توطئه ها کافی بود که ملتی را به شکست کشاند، اما رهبری عالمانه این توطئه ها را خنثی کرد؛ رهبر انقلاب علارغم ایران اسلامی نقش مهمی را در جهان اسلام ایفا نمودند و ایران را به عنوان ام القرای کشور های اسلامی مطرح کردند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.