سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوای "ضبط صوت" از سیمای بوسنیایی شنیده می شود

دو تله فیلم از کاوه دژاکام و رضا بهشتی به زبان های بوسنیایی و آذری، برای مخاطبان شبکه سحر در بوسنی و هرزگوین و جمهوری آذربایجان روی آنتن می روند.

* نوای "ضبط صوت" از سیمای بوسنیایی شبکه سحر شنیده می شود
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، فيلم تلویزیونی "ضبط صوت" یکشنبه ساعت 11:20 به وقت تهران به مدت 87 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش می شود.
این فیلم تلویزیونی به سرپرستی رحمان رستم پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است و اصغر نیک سیرت مترجم، سلما هاجرشیج ویراستار و علیرضا نجفی اپراتور زیرنویس این فیلم بوده اند.
تله فیلم "ضبط صوت" به کارگردانی کاوه دژاکام و تهیه کنندگی سعید دلیری محصول سیما فیلم است و بازیگرانی همچون مریم کاویانی، مهدی صبایی، مینا جعفرزاده، مینا نوروزی و پرهام کرمی به ایفای نقش در آن پرداخته اند.
این تله فیلم داستان زندگی دانش آموز با استعدادی به نام پارسا را روایت می کند که در کلاس پنجم دبستان درس می خواند اما به علت مشاجرات پدر و مادرش، دچار افت تحصیلی شده است. معلم مدرسه در پی یافتن راه حلی به کمک او می شتابد، اما پارسا دست به کار غیرمنتظره ای می زند که ...

* شروع "ترم زمستانی" در سیمای آذری شبکه سحر
بر اساس این گزارش، فیلم تلویزیونی "ترم زمستانی" هم یکشنبه ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر پخش می شود.
"ترم زمستانی" به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده است. غلامرضا صفوی ترجمه و ساناز اکبری صدابرداری و میکس این کار را بر عهده داشته اند و صداپیشگانی همچون مهدی حسین زاده (سرهنگ عضدی، سعید بحرالعلومی (امیرمسعود)، محمدعلی نوروش (جهانگیر)، ندا سام (مادر)، شهباز دولت نژاد، ونوس محسن زاده و وحید آقاپور به گویندگی در آن پرداخته اند.
فيلم تلويزيوني "ترم زمستاني" به كارگرداني رضا بهشتي و تهيه كنندگي حبيب اسماعيلي و محمد كشاورز از توليدات مركز سيما فيلم است و داستان دانشجویی به نام امیرمسعود را روایت می کند که در سال 1342 پس از مدت ها به ایران بر می گردد. او هر چه تلاش می کند خبری از دوست قدیمی اش بگیرد، کمتر به نتیجه می رسد. طولی نمی کشد که امیر مسعود در می یابد عوامل مرموزی هر چه نشانی از دوست او وجود داشته را پنهان کرده اند و حکومت در ناپدید شدن او نقش داشته است. در همین اوضاع امیرمسعود می فهمد مادرش با نزدیک ترین دوست پدرش، سرهنگ عضدی ازدواج کرده و .../ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.