سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيراز/

برخورد قاطع با اخلال‌گران امنیت عمومی در لامرد

فرماندار لامرد گفت: با اخلال‌گران امنیت عمومی که باعث به وجود آمدن رعب و وحشت در میان مردم این شهرستان شوند، برخورد جدی خواهد شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمود صفری در نشست مشترک شورای تامین شهرستان لامرد که با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی دهستان سیگار و دهشیخ در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به مقوله قاچاق کالا و پیامدهای مشهود و غیر مشهود آن در جامعه اظهار داشت: کالای قاچاق بیشترین آثار خود را در بخش اقتصاد کشور به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: کالای قاچاق باعث شده است تا اشتغال‌های موجود در کشور نیز از میان برداشته شود و این در حالی است که پیامدهای این معضل بزرگ در سطح جامعه همچنان وجود دارد.

فرماندار لامرد به حوادث هفته قبل در دهستان سیگار و دهشیخ که منجر به مسدود کردن جاده محور لامرد – دهشیخ شد، اشاره کرد و گفت: مسدود کردن محور لامرد – دهشیخ و استفاده از خودروهای بدون پلاک در این دو دهستان قابل دفاع نیست و دولت مبارزه با قاچاق کالا را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

صفری خطاب به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی دهستان سیگار و دهشیخ ادامه داد: ما حساب افرادی را که با ایجاد چنین مسائلی امنیت عمومی مردم شهرستان را خدشه‌دار می‌کنند، از آحاد مردم جدا می‌کنیم و با چنین افرادی که مخل امنیت عمومی هستند، به شدت برخورد می‌کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان لامرد اضافه کرد: این موضوع در شورای تامین شهرستان بررسی و به تصویب رسیده است.

رئیس دادگستری لامرد نیز از صادر شدن حکم اخلال‌گران در امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

وی گفت: حکم دستگیری این افراد صادر شده و پس از دستگیری در ملأعام محاکمه می‌شوند.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای تامین شهرستان لامرد به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند./ج1


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.