سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه کادرفنی سرپرستی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران

امیدواریم که بتوانیم در جام جهانی امارات جبران کنیم

کادر فنی سرپرستی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران پس از پایان کار تیم ملی نوجوانان ایران در رقابتهای نوجوانان آسیا و صعود به جام جهانی 2013 امارات بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

کار تیم ملی نوجوانان ایران در رقابتهای نوجوانان آسیا به پایان رسید و ما در حالیکه می خواستیم به قهرمانی در این رقابتها برسیم به حضور در جمع چهارتیم پایانی رقابتها بسنده کردیم. ما قهرمانی می خواستیم. می دانستیم مردم ایران از راهیابی به جام جهانی شاد شده اند و می خواستیم مردم را با قهرمانی شادتر کنیم. تمام تلاش و تجربه خود را به کار گرفتیم و مردم و رسانه ها هم به خوبی ما را حمایت کردند اما شرمنده همه شدیم.


شرمنده فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان که زحمات فراوانی برای ما کشید، شرمنده مربیان زحمتکش باشگاههای فوتبال پایه کشور، شرمنده باشگاهها و مردم و رسانه ها که از تیم ملی نوجوانان حمایت کردند و برای رفتن به جام جهانی به ما کمک کردند و در این موفقیت نقش داشتند.سازندگی و کار اساسی را باشگاهها انجام دادند، رسانه ها پوشش خوبی روی تیم ملی نوجوانان داشتند و حمایت خوبی از ما انجام دادند و همه دست به دست هم دادند تا ما به جام جهانی برسیم و قهرمان آسیا شویم، اما فقط توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و کوتاهی ما باعث شد تا قهرمان نشویم.

باز هم تاکید می کنیم که شرمنده همه هستیم و دست تک تک کسانی را که از تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران حمایت کردند و برای به جام جهانی صعود کردن تیم ملی زحمت کشیدند می بوسیم.

امیدواریم که بتوانیم در جام جهاتی امارات جبران و دل مردم فوتبالدوست ایران را شاد کنیم./با


برچسب ها: فوتبال ، ایران ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.