سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان برگزاری سوپرلیگ کاراته بانوان:

دانشگاه تلاش کرد، علمدار صدرنشین شد

در هفته نخست سوپر لیگ کاراته بانوان که جمعه 14 مهر برگزار شد تیم های دانشگاه ازاد اسلامی ، فولاد مبارکه سپاهان و علمدار کربلا سه قدرت برتر بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : مهمترین دیدار هفته اول سوپرلیگ کاراته بانوان تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه سپاهان انجام شد که نتیجه این دیدار به نفع تیم دانشگاه خاتمه یافت.

دانشگاه آزاد با نتیجه 21 بر 7 از سد تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان گذشت.

در بازی دیگر تیم هیئت کاراته شاهرود 21 بر 7 مغلوب تیم علمدار کربلا شد.

در مرحله دوم این رقابت ها دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با نتیجه 26 بر 3 تیم تلوان گیلان را شکست دهد و پیروزی خود را در این رقابت ها تثبیت کند اما در بازی دیگر تیم علمدار کربلا در برابر تیم نگین نمای سمنان با برتری 29 بر صفر به کار خود پایان داد که این امر باعث شد به دلیل پیروزی های بیشتر درصدر جدول رقابت های سوپرلیگ بایستد.

فولاد هم در بازی دیگرش با نتیجه 26 بر 3 تیم مروارید کردستان را مغلوب کرد اما به دلیل شکست هایی که در بازی با دانشگاه آزاد داشت در سکوی سوم رقابت ها ایستاد نتیجه رقابت های سوپرلیگ در هفته نخست به شرح ذیل اعلام شد؛

تیم علمدار کربلا با 6 امتیاز تیمی و 50 امتیاز انفرادی اول شد.

دانشگاته آزاد اسلامی با 6 امتیاز تیمی و 47 امتیاز انفرادی دوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان با 3 امتیاز تیمی و 33 امتیاز انفرادی در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت.

**علمدار کربلا و مقاومت بسیج صدرنشینان لیگ برتر

در هفته نخست لیگ برتر کاراته بانوان که جمعه 14 مهر در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار شد 2 تیم علمدار کربلا در گروه یک و مقاومت بسیج در گروه 2 صدرنشین رقابت ها شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم علمدار کربلا در گروه یک به مصاف تیم کاراته مازندران رفت و با نتیجه 26 بر 3 این تیم را به زانو در آورد در مبارزه در مبارزه دوم هم با پیروزی 21 بر 7 تیم دلفین سیاه را شکست داد و با اقتدار در صدر جدول گروه 1 قرار گرفت.

اما در گروه دوم مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان تیم مقاومت بسیج با دو پیروزی در برابر تیم های استان قم و شهرداری شهدای همدان صدر نشین گروه 2 شد.

نتیجه پیکارهای لیگ برتر به ترتیب زیر معرفی شد.

تیم علمدار کربلا با 6 امتیاز تیمی و 47 امتیاز انفرادی صدرنشین گروه یک شد هیئت آذربایجان شرقی با 6 امتیاز تیمی و 42 امتیاز انفرادی دوم شد و تیم هیئت کاراته مازندران با 11 امتیاز انفرادی به مقاوم سومی رسید.

در گروه دوم رقابت های لیگ برتر مقاومت بسیج با 6 امتیاز تیمی و 58 امتیاز انفرادی اول شد، مناطق نفت خیز جنوب با 6 امتیاز تیمی و 47 امتیاز انفرادی به مقام دومی رسید و تیم هیئت کاراته مرکزی با 3 امتیاز تیمی و 39 امتیاز انفرادی در جایگاه سوم قرار گرفت./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.