سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پيروزي تيم فوتبال ابومسلم خراسان در برابر تيم شهرداري اراك

تيم فوتبال ابومسلم خراسان به يك پيروزي خانگي در برابر تيم شهرداري اراك دست يافت.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، تيمهاي فوتبال ابومسلم و شهرداري اراك در چارچوب رقابت‌هاي هفته چهارم ليگ دسته اول فوتبال كشور، از ساعت 15 امروز 14 مهر ماه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار با نتيجه يك بر صفر به نفع تيم ميزبان به پايان رسيد.

در اين ديدار هادي اصغري، مهاجم تيم فوتبال ابومسلم تك گل اين تيم را در دقيقه 42 به ثمر رساند.

با اين نتيجه تيم فوتبال ابومسلم با كسب 2پيروزي، يك شكست و يك تساوي و كسب 7 امتياز در رده هفتم جدول گروه اول مسابقات جاي گرفت.

غلام پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شهرداری اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما روند صعودی خود را پیدا کرده است و امیدواریم در هفته‌‌های پیش‌رو بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما از بازیکنان جوانی تشکیل شده است که تمامی تاکتیک‌های ما را در زمین مسابقه به خوبی اجرا می‌کنند و امروز هم توانستند با اجراي همان تاکتیک‌ها مقابل شهرداری اراک به برتری دست یابند.

وی يادآور شد: در طول هفته گذشته عمده تمریناتمان را بر روی پاس‌های روی زمین انجام داده بودیم و امروز نیز همان بازی در مسابقه جواب داد.

پیروانی اظهار کرد: تیم شهرداری اراک تیم خوب و جوانی است و من شنیده‌ام که این تیم خیلی دیر بسته شده است اما آنها نشان دادند که می‌توانند در لیگ دسته یک حرف‌های زیادی داشته باشند.

سرمربی تیم ابومسلم در پایان گفت: ما با این پیروزی 7 امتیازی شدیم و کمی در جدول جایگاهمان بهتر شد اما مطمئن باشید تیم ابومسلم وقت برای برد به زمین می‌رود و بازیکنان ما نیز به غیر از برد به هیچ چیز فکر نمی‌کنند/س


برچسب ها: پیروزی ، تیم ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.