سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلي زاده:

مشکل ما پول است/ قدرت فني واليبال دختران مازندران را نشان مي دهيم

رئيس هيئت مازندران استان مازندران گفت: پس از سالها جدايي از ليگ برتر واليبال بانوان امسال حضوري پر رنگ خواهيم داشت.

     معصومه قلي زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  افزود:  سالهاست که به دليل نبود حامي مالي نتوانستيم در مسابقات ليگ برتر واليبال بانوان حضور داشته باشيم اين امر درحالي بود که اکثر بازيکنان آماده و قدرتمند تيم هاي سنوات گذشته را دختران واليباليست مازندراني تشکيل مي دهند.
وي گفت: در مسابقات ليگ برتر امسال مي خواهيم با حضور قدرتمند خود و همچنين جذب بازيکنان بومي قدرت فني واليبال بانوان مازندران را به هگان نشان دهيم.
وي تصريح کرد:  براي تشکيل يک تيم خوب و آماده با متيرا شعبانيان سرمربي  تيم ملي واليبال بانوان و ارد مذاکره شده ايم قرار است از دو يار خارجي در پست هاي مختلف و کليدي هم دعوت به همکاري کنيم.
وي گفت: طبق نظر کادر فني ترکيب امسال تيم واليبال بانوان مازندران را تلفيقي از نيروهاي بومي وغير بومي تشکيل مي دهند همچنين با سرمايه گذاري روي نيروهاي جوان آينده واليبال بانوا ن استان را تضمين مي کنيم البته با جذب برخي نيروهاي رده سني بزرگ سالان از تجربه آنها به عنوان مکمل براي نيروهاي جوان استفاده خواهيم کرد.
وي مشکل اصلي واليبال بانوان را مسائل مالي خواند و گفت:  مشکل اصلي ما پول است،‌با توجه به آنکه باشگاه ها در زمان حمايت از تيم هاي بانوان مورد پوشش خبري و تصويري قرار نمي گيرند آنها نمي توانند به اهداف اقتصادي خود که همان تبليغات است،‌دست پيدا کنند به همين دليل تمايلي به تيمداري در بخش بانوان را ندارند.
 رئيس هيئت واليبال استان مازندران خاطر نشان کرد: طبق صحبت هاي صديقه کعبي زاده نايب رئيس فدراسيون در امور بانوان قرار است برخي مسابقات از طريق راديو به طور مستقيم پخش شود شايد اين امر بتواند حاميان را به سمت سرمايه گذاري روي واليبال  بانوان سوق دهد. قلي زاده گفت:  از سوي فدراسيون تدابيري انديشيده شود که تيم هايي که حامي واليبال آقايان هستند در بخش بانوان هم سرمايه گذاري  کنند به طور قطع در مدت زماني کوتاه شاهد رشد چشمگيري اين رشته خواهيم بود و ما سکوهاي آسيايي را هم بدست خواهيم آورد اين امر در حالي است که به دليل و جود مشکلات مختلف از جمله مسائل مالي، ما هيچ رشد و پيشرفتي را در واليبال بانوان نمي بينيم./ق
برچسب ها: قلی زاده ، مشکل ، پول ، قدرت فنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.