سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای سطح کیفی پاسخگویی به خواسته های شهروندان شمال تهران

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران ، سطح کیفی رسیدگی به در خواست ها و پیامهای شهروندان و همچنین میزان رضایت مندی شهروندان منطقه 3 در سال جاری افزایش یافته است .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 3، جمال الدین  نظری مسئول سامانه 1888 منطقه با اعلام این مطلب گفت : این منطقه با کسب 8/92 امتیاز در میان مناطق هم گروه خود در وضعیت عالی قرار دارد .
نظری با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته، ارتقای سطح کیفی به پیام ها ، اقدامات خوب و موثر فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی ، کاهش 9 درصدی میزان انتقاد و شکایت و به تبع ان افزایش رضایتمندی ها و کاهش برخی مصادیق گلایمندی را از مهمترین نقاط قوت عملکرد این سامانه در منطقه 3 عنوان کرد.
مسئول سامانه 1888 منطقه  در ادامه به آمار پیام های مردمی در این سامانه اشاره کرد و افزود: طی 4 ماهه سال جاری در مجموع تعداد یکهزار  و 255 پیام از منطقه 3 در این سامانه به ثبت رسیده است نظافت معابر ، نظارت بر هزینه های حمل و نقل عمومی ، نظارت بر عملکرد پیمانکارن ، رفع سد معبر ، کمبود وسایل حمل و نقل عمومی از مهمترین مصادیق گلایمندی شهروندان بوده است .
وی با تاکید بر اینکه در سال جاری شاهد رشد  تعداد پیام های ارسالی به این سامانه نسبت به سالهای گذشته بودیم که البته این امر دلیل بر نارضایتی و افزایش شکایت نیست تصریح کرد: این موضوع حکایت از افزایش انتظارات شهروندان و آشنایی با حقوق خود دارد ضمن اینکه توجه و رسیدگی به درخواست های آنان باعث شده میزان اعتماد آنها به این سامانه افزایش یابد و بر تعداد پیام ها نیز افزوده شود./ف
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.