سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های والیبال جوانان آسیا؛ کارشناس واليبال:

ایرانی ها یک سروگردن بالاتر از حریفان هستند/ فقط بازی زیبا، تماشاگران را به سالن می کشاند

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان توانست باقرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر قاره آسیا جواز حضور درمسابقات جهانی را به خود اختصاص دهد.

عزیز پرتوی، کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در این دوره از مسابقات جوانان آسیا تیم های ژاپن، ایران، هند، چین جزو مدعیان محسوب می شوند. امادر میان آنها هم تیم ملی ایران از قدرت بسیار بالاتری برخوردار است.

وی گفت: اگر بخواهیم یک نگاه کلی نسبت به حریفان و تیمهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا داشته باشیم، باید گفت، که سطح مسابقات به طور کلی پایین است تیم ها تا حدودی نسبت به دوره های گذشته ضعیف بازی می کنند.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم ملی والیبال ایران را بازیکنان جوانی تشکیل می دهند که از نظر تجربه  نسبت به والیبالیست های دیگر تیمها درشرایط بهتری هستند و حریفان مقابل آنها حرفی براي گفتن ندارند.

پرتوی تصريح کرد: باتوجه به شرایط سنی که ملی پوشان جوان درآن قرار دارند آنها از نظر روحی مثل فصل بهار می مانند به این معنی که گاهی بسیار عالی وگاهی هم ضعیف ظاهر می شوند.

وی افزود: پائین بودن سطح کیفی مسابقات به گونه ای است که تماشاگران تمایل چندانی به حضور در سالن مسابقه ندارند، مسئولان فدراسیون به اين علت ايران را به عنوان محل برگزاری مسابقات جوانان قاره انتخاب کردند زيرا مهد والیبال ایران است اما متأسفانه استقبال چندانی از سوی اردوی ها نسبت به حضور در سالن مسابقات صورت نگرفت.

وی گفت: مردم ارومیه والیبال را خوب می فهمند و اگرسطح بازیها پایین باشد به سالن نمی آیند من به جوانان ملی پوش توصیه می کنم، حال که تکلیف تیم ملی در مسابقات آسیایی مشخص شده و ما به پیکارهای جهانی راه یافته ایم در این 2 بازي  پایانی مسابقات قهرمانی آسیا علاوه بر توجه به نتیجه مسابقه روی زیبایی بازی هم تمرکز کنند./ق

 

برچسب ها: والیبال ، جوانان ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.