سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

فرهنگ غربی و مسیحیت در برابر اسلام حرفی برای گفتن ندارد

کارشناس عالی وزارت امور خارجه گفت: امروز منافع اهانت کنندگان به ساحت نورانی پیامبر اکرم و مقدسات اسلامی از خشم مسلمانان در امان نیست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دکتر قدیری ابیانه افزود: با حکم تاریخی امام راحل (ره) در خصوص سلمان رشدی مرتد، کسانی که پا به عرصه اهانت به مقدسات اسلامی میگذارند باید بدانند که از خشم مسلمانان درامان نخواهند بود.
کارشناس عالی وزارت امور خارجه با بیان اینکه با اقدام اخیر ایادی استکبار در ساخت فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی و اهانت به پیامبر اکرم(ص) آتش خشم مسلمانان در کشورهای مختلف شعله ورتر شد اظهار داشت: این اعتراض ها که بیانگر حساسیت جامعه اسلامی به مقدسات است باید به شکل جدی پیگیری شود.
دکتر قدیری ابیانه تصریح کرد: اینگونه اقدامات موجب بیداری مسلمانان و افزایش اتحاد و انسجام آنها وافزایش تنفر روز افزون از آمریکا خواهد شد.
وی با بیان اینکه غرب با انجام چنین اقدامات سخیفی در راستای ترویج برنامه اسلام هراسی و جلوگیری از گرایش مردم به اسلام است افزود: اگر مردم در کشور های غربی با اسلام و قرآن آشنا شوند جذب دین مبین اسلام می شوند چراکه فرهنگ غربی و مسیحیت در مقابل اسلام حرفی برای گفتن ندارند.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به برخی رخدادها در کشورهای اسلامی بعد از انتشار فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی و اهانت به پیامبر اکرم(ص) گفت: کشته شدن چند تن از مسوولان سفارتخانه آمریکا و برخورد با نیروهای آمریکایی مستقر در کشورهای اسلامی بیانگر خشم و تنفر مسلمانان از حمایت آمریکائی ها از این اقدامات است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.